Klop het dat er geen handboek wordt meegelevered?
Hoe kan ik een SMTP server opgeven (die verschilt met de pop3 server)
tia
M
tia
M
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
Verwijderd
Sorry dat ik het zeg maar je bent VAAG...Op donderdag 11 oktober 2001 13:14 schreef Meinona het volgende:
Klop het dat er geen handboek wordt meegelevered?
tia
M
Nee, hoor je eerste antwoord was 'in-de-roos'. Dus toch niet te vaag.. Begrijp alleen niet hoe ik daar zelf niet terecht ben gekomen (PPC2002 trouwens).Op donderdag 11 oktober 2001 21:37 schreef cyberjoy het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar je bent VAAG...
Z'n vragen zijn niet vaag. Jij bent misschien niet helemaal helder. Wel klopt het dat zijn vragen niet perfect zijn.Op vrijdag 12 oktober 2001 15:39 schreef cyberjoy het volgende:
een handboek voor wat?
Verwijderd
Paultje toch, ik ben helder genoeg om jou niet helder te vinden.Op vrijdag 12 oktober 2001 18:25 schreef Paul_ het volgende:
[..]
Z'n vragen zijn niet vaag. Jij bent misschien niet helemaal helder. Wel klopt het dat zijn vragen niet perfect zijn.
Hij vraagt zich af of hij ook een handboek moet hebben gekregen bij z'n iPaq. Dus die gaat over z'n iPaq (hardware) en de software die daar al bij was geleverd.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq