Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke DECT telefoon????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon...

Dit maal wel een DECT omdat ik geen zin heb om met 4 mensen ter gelijker tijd een gesprek te voeren, zoals nu regelmatig het geval is!!! :(

Ik zat zelf te denken aan de Panasonic KX-TCD 705... of anders een Siemens Gigaset...

Nu beide rond de f300,- (Wehkamp, Mailshopping)

Iemand ervaringen met deze telefoontjes, of andere suggesties...???

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Heb zelf een Topcom. Kost ruim 200 bij de Mediamarkt. Heeft nummerherkenning en ik ben er heel tevreden mee. Lekker klein ook. Zou zweren dat het een GSM was.

Voor mij een verademing vergeleken met een 'gewone' telefoon. Geen ruis, storingen en zonder problemen bellen en 8er je pc zitten tegelijk, zonder dat je luidsprekers gaan zoemen :)

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Verwijderd

wij hebben siemens. werkt perfect!!!
maar panasonic is ook zeker goed!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat betreft die Siemens; ik zou hem niet nemen. Mijn oom heeft die telefoon en hij ruist als een gek.

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Die Panasonic viel mij al gelijk op vanwege het gelikte uiterlijk... plus die onnodige maar ozo leuke opties... verschillende kleuren lcd schermpjes, verschillende tonen incl. spraak!!! SCHOONMOEDER, SCHOONMOEDER, SCHOONMOEDER!!!

ERRUG HANDY!!!

ps. iemand nog een suggestie wat betreft een goede online elektro-shop???

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 16:42
Heb een Siemens Gigaset 3010 comfort gehad en nu een 3015 (met ingebouwd antwoordapparaat) en die zijn me allebei perfect bevallen! Ook mijn GSM is nu een Siemens (C35i) en die bevalt ook prima. Wat mij betreft kan ik je Siemens dus van harte aanbevelen (nee ik heb geen aandelen :) )!

Verwijderd

Ik vind die Samsung ook wel leuk kwa design!
En van horen zeggen is ie goed ook!
Ik ben zelf ook aan het kijken naar een dect telefoon en het wordt denk ik of die Samsung of Siemens Gigaset 3015!
Die panasonic ken ik verder niet!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
Op donderdag 11 oktober 2001 13:05 schreef sk8er het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon...

Dit maal wel een DECT omdat ik geen zin heb om met 4 mensen ter gelijker tijd een gesprek te voeren, zoals nu regelmatig het geval is!!! :(

Ik zat zelf te denken aan de Panasonic KX-TCD 705... of anders een Siemens Gigaset...

Nu beide rond de f300,- (Wehkamp, Mailshopping)

Iemand ervaringen met deze telefoontjes, of andere suggesties...???
voor een vergelijking zou je eens kunnen kijken op http://www.kieskeurig.nl

siemens is populair

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 10:06
Heb zelf een Philips, erg goede geluidskwaliteit. veel functies (antwoordapparaat etc.). Verder is de prijs vrij laag, ook de bediening (voicedail, grafisch display) is erg simpel.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:19
Help zelf een Philips en die zijn erg goed kwa geluid en mogelijkheden.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik zou gaan voor de Gigaset, erg degelijk, goede geluidskwaliteit en een goed uiterlijk

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Pagina: 1