Hallo ik heb een nieuw systeem amd 1,4 gig asus v7v266 mobo 2 keer cas2 256 mb een asus v8200 deluxe gefore 3 kaart. Allemaal mooie shit alleen draait het niet honderd procent, in 3dmark heb ik maar een score van 2200 kijk ik op internet hebben lui met zelfde systeem gewoon een score van 10000!! Dit wil ik ook
, nou las ik dat je bij amd goed op drivers moet letten, nieuwe drivers zouden al snel een betere performence geven nu luidt mijn vraag: voor mijn geforce 3 moet ik gart drivers installen maar voor mijn mobo via drivers zijn deze drivers verschillend en moet ik ze beide installen en in welke volgorde, of moet ik een van beide installen. Ook heb ik een vaag probleem met mijn usb poort ik heb een razer boomslang 2000 en als ik een tijdje q3 heb gespeeld wil hij soms eens hangen ik moet dan ff wachten of klikken en dan werkt de muis weer niet zon heel erg probleem maar in wars is het minder fijn, dat was het wel zon beetje hoop ik weten jullie meer
Nah, ik had dus echt precies dezelfde vragen als jij...
Kreeg geen replies, dus ben ik gaan lezen & experimenteren.
Mijn systeempie loopt nu goed, en ik heb het als volgt gedaan:
* eerst gewoon de MOBO 4-in-1 drivers installeren.
De GART-drivers zitten daar in...dan hebbie dat in ieder geval gedaan.
Er zit behalve GART nog ander belangrijk spul bij, namelijk
* Daarna de GeForce installeren.
Installeer NIET de display drivers die je bij je Asus-kaart met GeForce-GPU hebt gehad!!!!!!
In plaats daarvan ga je (tijdelijk dus in 640*480*256kleuren, of van te voren) naar www.nVidia.com, en download je DetXP drivers versie 21.81 (LET GOED OP OS: hebbie WinXP, of Win98, of zo)...deze executable start je gewoon, als ie eenmaal binnen is, en je GeFore wordt geinstalleerd...Hier zit ook GART in...GART zal vervangen worden als ie nieuwer is...in dit geval is dat dus zo...
Het lijkt me leuk om te horen of het dan beter werkt...
Bij mij deed dat het dus wel, en vet ook...
Duron800@933, 512Mb PC2100 DDR, Asus 7700 GeForce2 GTS
Kreeg geen replies, dus ben ik gaan lezen & experimenteren.
Mijn systeempie loopt nu goed, en ik heb het als volgt gedaan:
* eerst gewoon de MOBO 4-in-1 drivers installeren.
De GART-drivers zitten daar in...dan hebbie dat in ieder geval gedaan.
Er zit behalve GART nog ander belangrijk spul bij, namelijk
* Daarna de GeForce installeren.
Installeer NIET de display drivers die je bij je Asus-kaart met GeForce-GPU hebt gehad!!!!!!
In plaats daarvan ga je (tijdelijk dus in 640*480*256kleuren, of van te voren) naar www.nVidia.com, en download je DetXP drivers versie 21.81 (LET GOED OP OS: hebbie WinXP, of Win98, of zo)...deze executable start je gewoon, als ie eenmaal binnen is, en je GeFore wordt geinstalleerd...Hier zit ook GART in...GART zal vervangen worden als ie nieuwer is...in dit geval is dat dus zo...
Het lijkt me leuk om te horen of het dan beter werkt...
Bij mij deed dat het dus wel, en vet ook...
Duron800@933, 512Mb PC2100 DDR, Asus 7700 GeForce2 GTS
Eat the bugs, live in a pod
Nah, ik had dus echt precies dezelfde problemen en vragen...
Nooit reacties gehad, dus na het een en ander geprobeerd te hebben, denk ik nu de juiste methode te hebben gevonden...
1) 4-in-1 MOBO drivers installeren:
behalve GART zit daar nog meer belangrijk spul in...
Er is toevallig net een nieuwe 4.34 Final
2) GeForce installeren:
NIET de ASUS Display Drivers installeren!!!
(Als deze er al op staan, gooi ze eraf, en reboot, en cancel de wizard hardware)
In plaats daarvan ga je (tijdelijk dus in 640x480x256 kleuren omdat er nu alleen Standaard VGA-adapter is geinstalleerd) naar www.nVidia.com, en download je de DetXP 21.81 drivers voor jouw OS, dus WinXP of Win98 versie of zo...
Als ie binnen is, start je deze .exe file en moet je ff rebooten en zo..
Als het goed is moet nou toch meer richting die 10000 gaan..
Met deze methode ging ik in ieder geval weer naar normale waardes in 3D Mark2001 (hehehe, 3000, keb maar GeForce2 GTS)
Lijkt me leuk als je ff laat weten of het jou ook gelukt is
---Duron800@933, 512Mb PC2100 DDR, Asus 7700 GeForce2 GTS---
Nooit reacties gehad, dus na het een en ander geprobeerd te hebben, denk ik nu de juiste methode te hebben gevonden...
1) 4-in-1 MOBO drivers installeren:
behalve GART zit daar nog meer belangrijk spul in...
Er is toevallig net een nieuwe 4.34 Final
2) GeForce installeren:
NIET de ASUS Display Drivers installeren!!!
(Als deze er al op staan, gooi ze eraf, en reboot, en cancel de wizard hardware)
In plaats daarvan ga je (tijdelijk dus in 640x480x256 kleuren omdat er nu alleen Standaard VGA-adapter is geinstalleerd) naar www.nVidia.com, en download je de DetXP 21.81 drivers voor jouw OS, dus WinXP of Win98 versie of zo...
Als ie binnen is, start je deze .exe file en moet je ff rebooten en zo..
Als het goed is moet nou toch meer richting die 10000 gaan..
Met deze methode ging ik in ieder geval weer naar normale waardes in 3D Mark2001 (hehehe, 3000, keb maar GeForce2 GTS)
Lijkt me leuk als je ff laat weten of het jou ook gelukt is
---Duron800@933, 512Mb PC2100 DDR, Asus 7700 GeForce2 GTS---
Eat the bugs, live in a pod
Pagina: 1