De laatste echt mooie is de 8250, daarna zijn de 6310, 8310 8850 gold uigekomen en nu dit weer. Een slag van de molen zit volgens mij heel dicht in de buurt. Volgens mij hebben ze gelijk elke ontwerper een kleurdoos gegeven.
Bennie gek, ben een koe!
Als ik het geld ervoor over zou hebben, zou ik hem misschien wel kopen
Verwijderd
dit vind ik persoonlijk dus echt helemaal nix!
Nokia gaat echt de verkeerde kant op met al die zogenaamde hippe "speeltjes"...
LOLOp donderdag 11 oktober 2001 13:10 schreef DeX het volgende:
kan je er mee bellen?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
In plaats van al die na-aperij is er bij Nokia nu eens gewoon iemand geweest die bij zichzelf heeft gedacht "Hee, zou dit nou ook anders kunnen?". Alleen daarom verdient het idee lof, echt goed van ze.
* Arthur vindt hem wel een beetje erg zwaar (155g) en heeft nog een lang abonnement lopen dus houdt het voorlopig bij zijn Ericsson T39+Sony minidisc speler
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
waarom moeten nieuwere modellen zoveel speelgoed worden
niet alleen nokia
Wel dan heb ik het volgende news voor je: wen er maar aan, want dit gaat nog veel vaker voorkomen en ook op plaatsen waar je het niet verwacht. "Vriendelijke" technologie zal mensen helpen er makkelijker/beter mee om te gaan en haalt dus drempels weg. IMHO is het weghalen van drempels een goede ontwikkeling.
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Alles in 1 is gewoon super handig.
Een apparaatje om mee te bellen, je agenda op bij te houden en muziek mee te luisteren lijkt mij ideaal!
Verwijderd
Ik ben blij met m`n 8210 maar als ik hem zou krijgen zeg ik geen nee
Verwijderd
Hier nog ff een iets duidelijkere foto:

En nee hij lijkt groot... Ze hebben geen bekend object elke keer bij de foto's geplaatst. Heb wel even snel op www.nokia.com gekeken. Maar kon niet zo gauw duidelijke foto's vinden met mensen die aan het bellen waren. Hij heeft de hoogte van een normaal toestel (kleiner kan toch niet worden, de speaker moet aan je oor zitten en de microfoon bij je mond) Hij is alleen wat breder om al die toetsjes erin te krijgen.
BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS
Verwijderd
Nou, zo ongeveer:Op vrijdag 12 oktober 2001 17:28 schreef ThaPlague het volgende:
mmm.... hijs zo groot, hoe ga je daar nou mee bellen?

Verwijderd
Vooral dat mp3 gedeelte vind ik wel relaxt, voor die korte stukkies dat ik steeds naar me werk moet is dat ideaal
Tuurlijk, om je mp3's over te zettenOp vrijdag 12 oktober 2001 20:54 schreef ni_be het volgende:
Ie ik het nou goed en zit er een USB poort aan de onderkant??
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.