Niet op voorraad.
Als iemand wil replyen graag, ik ga zo naar huis namelijk.
Niet op voorraad.
Turn it off and on again.
Niet op voorraad.
Turn it off and on again.
Dat is toch de laatste versie?? Of hoe zit dat!!Op donderdag 11 oktober 2001 12:41 schreef edward2 het volgende:
Nou ben ik zo slim geweest om eerst m'n bios vergeten te flashen terwijl m'n Athlon XP nu binnen is gekomen en ik inmiddels m'n "oude" TBird verkocht heb
Er er nog een manier om m'n bios te flashen met of zonder de XP er al op, ik heb nu bios 1004?
| I've got permission to color outside the lines |
neeOp donderdag 11 oktober 2001 21:58 schreef Genotix het volgende:
[..]
Dat is toch de laatste versie?? Of hoe zit dat!!
1005 is al uit
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Waar kan ik die halen dan kan hem niet vinden op asus site, en op die ftp ook nie?? Ik hoop toch niet dat je die beta bios bedoelt.. Die werkte namelijk naar horen zeggen behoorlijk brak.Op donderdag 11 oktober 2001 22:06 schreef chucky666 het volgende:
[..]
nee
1005 is al uit
Verwijderd
Yah die versie bedoel ik, maar ga er niet aan beginnen, want die versie is zeer brak..Op donderdag 11 oktober 2001 22:11 schreef MurphysLaw het volgende:
De 1005 is een beta en staat alleen nog maar op een duitse site. Bekijk eerst dit http://www.tweakers.net/meuktracker/1032 maar een sen lees vooral het commentaar voordat je gaat flashen.
mmm... die ik net zag stond anders niet bij de beta'sOp donderdag 11 oktober 2001 22:12 schreef Genotix het volgende:
[..]
Yah die versie bedoel ik, maar ga er niet aan beginnen, want die versie is zeer brak..
en hij zegt ook gewoon 1005
Verwijderd
Heb er nog niks over gehoord??
Verwijderd
Waar als ik vragen mag?Op donderdag 11 oktober 2001 22:19 schreef chucky666 het volgende:
[..]
mmm... die ik net zag stond anders niet bij de beta's
enne iemand moet het toch testen
op de duitse site bij de normale biossenOp donderdag 11 oktober 2001 22:22 schreef MurphysLaw het volgende:
[..]
Waar als ik vragen mag?
moet ik hem mailen dan
Verwijderd
Neuh, eventueel een linkje zou leuk zijn, maar in iederOp donderdag 11 oktober 2001 22:29 schreef chucky666 het volgende:
[..]
op de duitse site bij de normale biossen
moet ik hem mailen dan
geval bedankt voor het aanbod
http://www.asuscom.de/de/support/techmain/technical.htmOp donderdag 11 oktober 2001 22:31 schreef MurphysLaw het volgende:
[..]
Neuh, eventueel een linkje zou leuk zijn, maar in ieder
geval bedankt voor het aanbod
Verwijderd
Als je ff het bestand 'index.txt' had bekeken was je een regeltje tegengekomen waar staat:Op donderdag 11 oktober 2001 22:19 schreef chucky666 het volgende:
[..]
mmm... die ik net zag stond anders niet bij de beta's
'1005 = 1005.03A' De beta dus......
[Edit]
Voor de liefhebber:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_A/AMD_Chipset/AMD_761/A7M266/1005.zip
[Edit]
het enigste wat ik krijg te zien is : pagina kan niet worden weergegevenOp donderdag 11 oktober 2001 22:37 schreef MurphysLaw het volgende:
[..]
Als je ff het bestand 'index.txt' had bekeken was je een regeltje tegengekomen waar staat:
'1005 = 1005.03A' De beta dus......
[Edit]
Voor de liefhebber:
tp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_A/AMD_Chipset/AMD_761/A7M266/1005.zip
[Edit]
Verwijderd
Sorry , zie laatste edit.........Op donderdag 11 oktober 2001 22:41 schreef chucky666 het volgende:
[..]
het enigste wat ik krijg te zien is : pagina kan niet worden weergegeven
Hij is nu al sneller dan m'n TB 1400 (140x10) ondanks 125 mhz fsb dat is het enige goede niews voorlopig.
Epox schiet eens op ...
Niet op voorraad.
Misschien een lullige vraag, maar waarom doe jij nou zow ontzettend kort met je hardware. Je hent nu 2x een gf3 gehad. Nu alweer ga je voor een Radeon. Je proc ga je opwaarderen van een 1,4 naar een 1,530 (1800+). Waarom???Op donderdag 11 oktober 2001 23:05 schreef edward2 het volgende:
Het is huilen met de pet op met dat 1005 bios, m'n Xp1800 loopt maar max. op 1437 ipv 1530 mhz (of meer natuurlijk) (11,5x125 mhz fsb)
Hij is nu al sneller dan m'n TB 1400 (140x10) ondanks 125 mhz fsb dat is het enige goede niews voorlopig.
Epox schiet eens op ...
Echt een paar onzinnige dingen in mijn ogen.
M'n vorige CPU was een 1 Gig (overgeklokt), met deze 1,53 XP hoop ik toch wel 1,7 of 1,8 Gig te halen een behoorlijke boost, zeker omdat hij klok voor klok al sneller is vooral met de nieuwe ViaKt266a borden die het meest van data prefetch profiteren, dat vind ik toch wel een heel verschil hoor..Op donderdag 11 oktober 2001 23:13 schreef Genotix het volgende:
[..]
Misschien een lullige vraag, maar waarom doe jij nou zow ontzettend kort met je hardware. Je hent nu 2x een gf3 gehad. Nu alweer ga je voor een Radeon. Je proc ga je opwaarderen van een 1,4 naar een 1,530 (1800+). Waarom???
Echt een paar onzinnige dingen in mijn ogen.
Met m'n 1e GF3 had ik problemen met het vinden van stabiele AGP-drivingstrength instellingen.
De Radeon is natuurlijk een verhaal appart, dat is een veel interressantere kaart dan een Gf3, alleen al vanwege z'n geometrische kracht en trueform, laten we maar zeggen dat het een (diehard)hobby is.
Meer vragen
Niet op voorraad.
Waar haal jij je geld vandaanOp donderdag 11 oktober 2001 23:25 schreef edward2 het volgende:
[..]
M'n vorige CPU was een 1 Gig (overgeklokt), met deze 1,53 XP hoop ik toch wel 1,7 of 1,8 Gig te halen een behoorlijke boost, zeker omdat hij klok voor klok al sneller is vooral met de nieuwe ViaKt266a borden die het meest van data prefetch profiteren, dat vind ik toch wel een heel verschil hoor..
Met m'n 1e GF3 had ik problemen met het vinden van stabiele AGP-drivingstrength instellingen.
De Radeon is natuurlijk een verhaal appart, dat is een veel interressantere kaart dan een Gf3, alleen al vanwege z'n geometrische kracht en trueform, laten we maar zeggen dat het een (diehard)hobby is.
Meer vragen
Werken en nog niet getrouwd zijnOp donderdag 11 oktober 2001 23:39 schreef Genotix het volgende:
[..]
Waar haal jij je geld vandaan
Niet op voorraad.