Ik wil door middel van javascript verschillende flash filmpies in 1 document bekijken. Nou staat er op de macromedia site dat je in een embed een filmpie kan laden met document.filmpie.LoadMovie(0, 'pad/bestand.swf');
Dat werkt inderdaad zo in internet explorer, maar niet in Netscape.
Het filmpie zit in een layer, dus in netscape spreek in het filmpje aan met document.layers.layernaam.document.embeds.filmpie en dat klopt op zich wel, want de embeds array in die layer heeft een lengte van 1, dus er zit iets in, maar dat kan ik nog met ...embeds[0], nog met ...embeds['filmpie'] aanspreken.
Op een gegeven moment had ik een foutmelding met iets van huppeldepup 0 movie nog loaded (yet) ofzo, maar dat kan ik niet meer reproduceren.
Weet iemand hoe dit wel werken gemaakt kan worden?
Dat werkt inderdaad zo in internet explorer, maar niet in Netscape.
Het filmpie zit in een layer, dus in netscape spreek in het filmpje aan met document.layers.layernaam.document.embeds.filmpie en dat klopt op zich wel, want de embeds array in die layer heeft een lengte van 1, dus er zit iets in, maar dat kan ik nog met ...embeds[0], nog met ...embeds['filmpie'] aanspreken.
Op een gegeven moment had ik een foutmelding met iets van huppeldepup 0 movie nog loaded (yet) ofzo, maar dat kan ik niet meer reproduceren.
Weet iemand hoe dit wel werken gemaakt kan worden?
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin