Hey mensuh,
hier weer bezig met stage en nu meot ik weer vertellen dat ik Frontpage 2000 moet gebruiken wegens een licentie kwestie.
Maar euh nu heb ik een klein probleempje, ik zal het eens proberen te tekenen:
Okay ik moet deze frames zo houden omdat deze intranet site op de sites moeten lijken die op het internet staan.
Nu wil ik het graag zo hebben.
Er zin een knop in Frame1 deze moet een pagina openen in Frame 2 maar ook nog eens 1 openen in Frame 3..... zucht en ik kan het niet vinden
Hoe kan ik dit doen in Frontpage 2000 ?
Ik weet dat hier diehards zijn waar dit geen probleem voor is dus ik maak me geen zorgen
hier weer bezig met stage en nu meot ik weer vertellen dat ik Frontpage 2000 moet gebruiken wegens een licentie kwestie.

Maar euh nu heb ik een klein probleempje, ik zal het eens proberen te tekenen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| ---------------------------------------- | | | 1 | ---------------------------------------- | | | | | | | | | | | | | | 2 | | | | | | | 3 | | 4 | | | | | | | | | | |--------------------------| | ---------------------------------------- |
Okay ik moet deze frames zo houden omdat deze intranet site op de sites moeten lijken die op het internet staan.
Nu wil ik het graag zo hebben.
Er zin een knop in Frame1 deze moet een pagina openen in Frame 2 maar ook nog eens 1 openen in Frame 3..... zucht en ik kan het niet vinden

Hoe kan ik dit doen in Frontpage 2000 ?
Ik weet dat hier diehards zijn waar dit geen probleem voor is dus ik maak me geen zorgen