[dvd] Home Electronics bij Modern...

Pagina: 1
Acties:

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:34
Bij Modern is nu een Home Electronics dvd-speler te koop...
een koopje...
Fl. 399,- en hij kan dan ook nog eens MP3cd'tjes afspelen...

Nou vroeg ik me af of er iemand zo'n ding heeft en wat zijn ervaringen ermee zijn...???

want op internet kan ik niets vinden over dat ding...
searchers zien "home electronics" namelijk gewoon als huishoudelijke apparaten en dan krijg je duizenden sites (en als je daarbij ook nog eens naar dvd en mp3 zoekt, tikt het alleen maar aan)

BTW. ben ik niet op zoek naar HET beste geluid en HET beste beeld (hij moet in mono op een 37cm en in stero + virtual surround op een 63cm)
Het gaat mij er om of hij een beetje lekker werkt, alle cd'tjes pakt, de mp3 ook doet wat hij zegt enzo...
gewoon hoe issie in de omgang??? *D

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Als je het eerlijk wilt weten,... koop voor 100 piek meer een Sony in de aanbieding.

• Chillz
Op donderdag 11 oktober 2001 11:50 schreef video-editing.nl het volgende:
Als je het eerlijk wilt weten,... koop voor 100 piek meer een Sony in de aanbieding.
dat weet ik wel...
ik kan ook voor honderd meer een Samsung kopen (nb. beste test prijs/kwaliteit verhouding)

maar die zijn NIET regiovrij, GEEN mp3
en in sony's kunnen GEEN zelfgebakken cd's (en daar heb ik nogal wat van he *D )

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Hmz ja,... dan zou ik dat ding van 399 piek kopen :)

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:50

Masselink

Voor de dorst

Ik heb zelf bij modern een Hiteker gekocht. (een tijdje geleden) Je moet even vragen of ze hem open willen trekken. Kun je zien of er een ESS of een Zoran III chippie in zit. (hebben ze mij wel laten zien) De Hiteker heeft een ESS chippie en die isecht goed......mij hoor je niet klagen over beeldkwaliteit. die extra's voor zo'n prijsje............gewoon voor gaan...

Koffie en meer...

• Chillz
Op donderdag 11 oktober 2001 12:34 schreef Masselink het volgende:
Kun je zien of er een ESS of een Zoran III chippie in zit
Okay...
maar wat is een ESS of een Zoran II chippie (ja een chip duh }:O ) maar wat doen die ?
en wat is het verschil ertussen enzo?

Leeg - Sinds 20180907

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:50

Masselink

Voor de dorst

Naar mijn beste weten decoderen ze het beeld en het geluid van de DVD naar een uitgang, en in een formaat die je boxen/versterker/tv begrijpen.

Het verschil daartussen is natuurlijk kwaliteit. Is zwart op de DVD wel Zwart op je scherm etc....Ik heb een review gelezen over de ESS (en die heb ik dus ook), dat deze beter zou zijn als de Zoran III (Zoran IV komt er ook aan, en is voor mij onbekend)

Deze chip bepaald in ieder geval de kwaliteit van je speler. (Samen met het loopwerk natuurlijk)

Koffie en meer...

• Chillz
ze waren op ;(

maar ik heb m in iedergeval (vrijblijvend) besteld...

dus wanneer ik er zelf weer iets meer van weet, zal ik het wel posten...
da's ook altijd handig voor de genen die na mij op het idee komen zo'n ding te halen...

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1