Deerfield Network Setup Wizard

Pagina: 1
Acties:

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Sinds kort gebruik Network Setup Wizard voor mijn netwerk in combo met Wingate (laatste versie Pro versie) omdat het zo makkelijk werkt.. Programma instaleren en alles draait perfect met NAT enz...

Nu heb ik alleen 1 probleem. Mijn Server (W2K) (die ook in verbinding met Inet staat) Doet het opzich prima maar ik kan alleen met andere computers door de bestanden browsen want dan krijg ik Crash en kan ik nix anders doen dan de reset knop indrukken.

Verder kan ik ook in XP machines komen.. Beveileging ofzo is niet goed.. Weet iemand wat dat is.. En hoe kom je met een Win95 mach. in een XP machine.

Mijn netwerk bestaat:

Server (Windows 2000 pro)
3XClient (XP 2505)
1XClient (Win95)

Ik zou er heel erg mee geholpen zijn als iemand hier antwoord op wist

Alvast bedankt*D

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Niemand:(

Verwijderd

Hee mede s2d-er
Jij ook hier... lachen
de gekste hier

Ik weet helaas geen antwoord op je vraag maar ik dacht dat ik je ff zou helpen door 'm weer omhoog te trappen.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 11:44 schreef ilovetechno het volgende:
Sinds kort gebruik Network Setup Wizard voor mijn netwerk in combo met Wingate (laatste versie Pro versie) omdat het zo makkelijk werkt.. Programma instaleren en alles draait perfect met NAT enz...

Nu heb ik alleen 1 probleem. Mijn Server (W2K) (die ook in verbinding met Inet staat) Doet het opzich prima maar ik kan alleen met andere computers door de bestanden browsen want dan krijg ik Crash en kan ik nix anders doen dan de reset knop indrukken.

Verder kan ik ook in XP machines komen.. Beveileging ofzo is niet goed.. Weet iemand wat dat is.. En hoe kom je met een Win95 mach. in een XP machine.

Mijn netwerk bestaat:

Server (Windows 2000 pro)
3XClient (XP 2505)
1XClient (Win95)

Ik zou er heel erg mee geholpen zijn als iemand hier antwoord op wist

Alvast bedankt*D
Hiero nog een s2d'er :+

Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar als je over beveiliging praat, zit je bij Wingate fout.

Wingate is een proxy/router, meer niet. Daarnaast vindt ik persoonlijk Winroute Pro beter werken (prettiger, sneller) dan Wingate.