Toon posts:

ASUS V7700 & AOPEN AX6B foute combi?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb een AOPEN AX6B (Intel BX chipset) en een ASUS V3400 TNT video kaart. Ik heb een ASUS V7700 GeForce 2 gekocht, maar heb onwijs veel problemen met deze combi. De machine klapt er om de haverklap uit en na zo'n reboot ben ik vaak een IDE en een SCSI schijf kwijt. PC moet echt eerst uit en na 5 minuten weer aan. Ik heb al van alles geprobeerd, zelfs een komplete nieuwe installatie maar niets helpt. Zodra ik de V3400 er in stop is alles weer goed. Ik weet dat mijn MOBO AGP 2X is en de V7700 AGP 4x kan maar dat mag toch geen probleem zijn? Kan iemand mij vertellen of deze combi uberhaupt mogelijk is? De mensen bij ASUS en AOPEN geven geen response.....

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:10
Die 2x 4x AGP is het niet, maar trekt die GeForce2 niet teveel vermogen uit je mamaplankie? Wat voor voeding heb je?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Kijk eff hier : Http://www.asuscom.de
En bij de faq staan veel vragen + antwoorden :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb navraag gedaan bij mijn leverancier en die wist inderdaad te melden dat mijn MOBO niet genoeg continue stroom kan geven aan de V7700. Helaas moet de kaart er weer uit. Dan maar overstappen van TNT naar TNT2 voorlopig. Want een nieuw moederbord en processor zit er voorlopig niet in....

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 11:23 schreef leceur het volgende:
Ik heb navraag gedaan bij mijn leverancier en die wist inderdaad te melden dat mijn MOBO niet genoeg continue stroom kan geven aan de V7700. Helaas moet de kaart er weer uit. Dan maar overstappen van TNT naar TNT2 voorlopig. Want een nieuw moederbord en processor zit er voorlopig niet in....
of een fatsoenlijk mobo kopen dat scheelt ook