Diamond Rio 500 in Win2K

Pagina: 1
Acties:

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 14:58
Ik loop nu al 3 maanden met dezelfe 8 mp3tjes op m'n rio, en daar wordt ik zo onderhand echt schijtziek van, dus ik wil d'r wat andere op zetten..

Maar hij doet 't niet onder win2k? :?

Ik installeer de nieuwste rioport, net gedownload van rioport.com. Nah gereboot en nog een x gestart en alles..

Ik plug m'n rio500 in en zet 'm aan.. dan herkent win2k automatisch de hardware.. maar vraagt om de drivers.. Dus ik doe m'n rio500 cd erin, drivers, krijg meteeen blauw scherm voor m'n neus.. nah zal wel win9x drivers zijn ofzo? :?

Dus ik reboot... opnieuw.. dit keer herkent ie 'm als USB-Device van de fabrikant 'RioPort.Com'.. nah daar blijft een pijltje bij staan, ter teke dat ie de drivers niet kan vinden, maar hij heeft ze toch? anders weet ie niet hoe het ding heet?

Ik start rioport.com, krijg ik 'invalid or missing Audio Manager' voor m'n kiezen.. ik kan dus niks doen..

Nah ik plug m'n rio500 er weer uit, en er weer in.. deze keer herkent ie um als Rio500.. installeert automatisch die win9x drivers, en krijg geheid weer een blauw scherm voor m'n neus :(

Ik rebooten, plug 'm d'r weer in.. dit keer herkent ie 'm weer als RioPort.Com USB-Device, maar kan ie er geen goede drivers voor vinden..

Dus ik plug 'm d'r weer uit en weer in, en hij herkent 'm als Rio500, en ik krijg weer een blauw scherm voor m'n neus *zucht*

Op de DiamondMM.com site staat dat er geen Win2K drivers zijn voor de Rio500, maar dat de drivers bij de RioPort Audio Manager zitten.. Nah blijkbaar dus niet..

K ben ondertussen al 4 uur bezig m'n mp3tjes op m'n rio500 te wijzigen, zonder success..

Ik heb 2 uur lang met yahoo zitten zoeken naar windows 2000 drivers, maar kan niks vinden.

Ik reboot weer, en besluit een ander proggie te proberen.. Ik download en installeer RioFXP.. Plug m'n rio500 erin.. herkent 'm als RioPort.Com USB-Device, met uitroeptekentje dus, maar RioFXP is nergens te zien, maar neemt wel 99% CPU in beslag.. laat 'm een haf uurtje draaien, nog niks te zien.. Dan maar afsluiten met taskmanager..

Ik probeer RioRio.. doet 't ook niet, blijft vast hangen..

Wie weet waar ik windows 2000 drivers voor m'n diamond rio 500 kan halen, of een programma die die drivers niet nodig heeft om mp3tjes op m'n rio te gooien of eraf te halen?

En nee, ik ga Media Player 7/8/whatever niet proberen, 6 is goed genoeg en anders kan ik geen divxjes meer kijken met m'n athlon 800..

... En ik wilde alleen maar ff naar de tabakboer toe ;(:(:(...

... help?

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-05 14:58
Never mind, ik kreeg op 'een ander' forum ;) al een linkje toegespeeld:

http://www.rioport.com/SoftwareResources

Blijkt ook bij de downloadpage van RioPort AudioManager te staan? Hmm zal ik wel overheen gelezen hebben...

Najah sorry voor de overlast :)