Toon posts:

popup probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het onderstaande script heb ik in mijn pagina gebruikt. Wanneer ik dit in netscape bekijk doet hij het perfect. Maar wanneer ik de pagina in IE open wordt het popup venster gewoon links boven in de hoek geplaatst, dit is niet de bedoeling. Wie weet wat hier mis gaat?

<script language="JavaScript">
function popup(){
window.open("popup.html","popup","toolbar=0,location=0,scrollbar=0,status=0,menubar=0,resizable=0,width=200,height=300,screenY=300,screenY=100,top=100,left=300")
}
</script>

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op donderdag 11 oktober 2001 10:59 schreef iek het volgende:
Het onderstaande script heb ik in mijn pagina gebruikt. Wanneer ik dit in netscape bekijk doet hij het perfect. Maar wanneer ik de pagina in IE open wordt het popup venster gewoon links boven in de hoek geplaatst, dit is niet de bedoeling. Wie weet wat hier mis gaat?
code:
1
2
3
4
5
6
<script language="JavaScript">
function popup(){
window.open("popup.html","popup","toolbar=0,location=0,scrollbar=0,status=0,menubar=0,
resizable=0,width=200,height=300,screenY=300,screenY=100,top=100,left=300")
}
</script>

Even tussen code-tags plaatsen en een link aub en je hebt twee keer screeny staan.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Op donderdag 11 oktober 2001 10:59 schreef iek het volgende:
screenY=300,screenY=100
moet er niet 1 de waarde X hebben :?
Verder zou het toch moeten werken,sterker nog; bij mij werkt het.. je kan de left en top 'ns vooraan de property opsomming zetten.

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het script is inderdaad gewoon goed. Het ligt namelijk aan mijn mac daar heb ik netscape en IE opzitten. Bij deze mac-IE versie wordt het popup venster inderdaad linksboven in geplaatst, maar wanneer ik het op een windows-IE versie bekijk doet hij het gewoon....

Thanxzzzzz anyway

• Vulpes_Vulpes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-02-2022

Vulpes_Vulpes

SELECT * FROM internet

Op donderdag 11 oktober 2001 11:08 schreef Hangloozz het volgende:

[..]

moet er niet 1 de waarde X hebben :?
Ja, hoe zit dat nou? ...screenY=300,screenY=100... Ik ben wel benieuwd!

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera

Verwijderd

Topicstarter
Klopt! Typefout, natuurlijk moest er 1 x en 1 y zijn! Maar die fout had ik er al uit gehaald.
Pagina: 1