Toon posts:

index

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke html files moet je veranderen om te zorgen dat als je een nieuwe site heb aangemaakt op je cobalt dat hij die index weergeeft ( nu doe ik met de hand steeds de index veranderen )

ik heb de /home/sites/home/web al aangepast
maar nu dat hij bij iedere aangemaakte site een andere html page neer zet dan de cobalt page.

tevens 404 etc ?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Stel je vraag nog es en bedenk gelijk een duidelijkere topictitel. Ik begrijp er maar weinig van iig.

Verwijderd

Topicstarter
ok.. nog een keertjuh dan

als je een website aanmaakt voor iemand op een cobalt
dan is de index van de site die dan online is een Standaard Cobalt index. en die zou ik graag willen veranderen dus dat als ik een site aanmaak dat de index b.v. met mijn logo is.

maar welke files moet ik dan aanpassen

• Gilles
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-07-2025
Geen idee als die apache draait de DirectoryIndex setting in httpd.conf geloof ik. Maar je kan toch ook gewoon een index file maken met je logo?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zou dat kunnen doen.. maar dan zou ik die iedere keer moeten uploaden.. naar een nieuwe klant.. terwijl het volgens mij ook automatisch kan.. dus ik denk dat ik dan even in de apache moet kijken...

en anders i.d.d handmatig :(

Verwijderd

Je moet de template aanpassen. Die staat in /etc/skel/group/en_US/web/index.html. En als je de user pagina's standaard wilt wijzigen moet je /etc/skel/user/en_US/web/index.html wijzigen.

Verwijderd

Oja en de standaard 404 pagina's e.d. kun je wijzigen op:

ErrorDocument 401 /cobalt_error/authorizationRequired.html
ErrorDocument 403 /cobalt_error/forbidden.html
ErrorDocument 404 /cobalt_error/fileNotFound.html
ErrorDocument 500 /cobalt_error/internalServerError.html

Suc6 :)
Pagina: 1