Ik draai win XP op een NTFS schijfje van 10GB. Daar heb ik nu een wat oudere FAT32 schijf bijgehangen met daarop nog wat zwervende data (die niet weg kan!) Maar nou wil XP me schijf niet herkennen. Me BIOS herkent em wel en als ik boot via een win98 bootflop kom ik op de FAT32 schijf terecht... wie-o-wie heeft een oplossing voor deze domme kansloze ik-blijf-gewoon-wel-dom-okee prutser...
Kijk eens in de device manager of bij je ide controller device 1 ook op auto detection staat of dat deze uitstaat.
Check bij beide controllers.
Check bij beide controllers.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
Is het een gewone Win9x FAT32 schijf??? Als je die schijf namelijk als eens met Win2K of XP gebruikt hebt en je hebt er toevallig een dynamic drive van gemaakt dan heb je echt een probleem.. Heb ik ook gehad.. Dynamic drive SUCKS!!
Specs:
AMD 1000MHz
MSI K7T Pro 2
392MB RAM
het zijn allebei WD schijven
Yep het is een gewone W9X FAT32 schijf uit een andere PC (deze is inmiddels helaas overleden
)
AMD 1000MHz
MSI K7T Pro 2
392MB RAM
het zijn allebei WD schijven
Yep het is een gewone W9X FAT32 schijf uit een andere PC (deze is inmiddels helaas overleden
dit is ook mijn probleem, en de reden dat ik deze omhoogtrek is omdat ik nog geen oplossing heb kunnen op GoT (of ergens anders
)...
iemand al een idee ??
XP noemt het file system 'raw' maar ik ga ZEKER niet formatteren die schijf!
oplossing iemand ?
iemand al een idee ??
XP noemt het file system 'raw' maar ik ga ZEKER niet formatteren die schijf!
oplossing iemand ?
heu
nee XP lees de 2e HD nie, terwijl win98 oid het wel gewoon kan, schijf is goed, maar winXP wil em niet herkennen als een FAT32 schijf...
nee XP lees de 2e HD nie, terwijl win98 oid het wel gewoon kan, schijf is goed, maar winXP wil em niet herkennen als een FAT32 schijf...
Pagina: 1