Ik heb gisteren Win2000 opnieuw geïnstalleerd... En blijkbaar is er iets anders met de netwerkinstellingen want nu heb ik af en toe dat ik geen verbinding kan maken met de andere computer (laptop) in het internet en de laptop kan geen verbinding maken met de desktop (server).
Heel vreemd want op datzelfde moment kan ik bijvoorbeeld wel internetten en pingen naar de compu's.
Ik deel de bestanden op beide compu's.
In win2000 heb ik daartoe een nieuwe share aangemaakt voor iedere schijf zonder wachtwoord en met volledige rechten.
Is het mogelijk om meerdere shares te hebben runnen of moet er maar 1-tje zijn?
Meestal meld ik beide compu's ff opnieuw aan of start ik de compu's helemaal opnieuw op en dan gaat het wel weer.
Maar echt normaal is dit toch niet.
Iemand een mogelijke reden?
(PS ik stel nu maar eens al mijn vraagjes want meestal stel ik het uit en dan blijf ik werken met een klote systeem. Maar NU wordt alles anders!
)
Alvast bedankt voor je moeite!
Heel vreemd want op datzelfde moment kan ik bijvoorbeeld wel internetten en pingen naar de compu's.
Ik deel de bestanden op beide compu's.
In win2000 heb ik daartoe een nieuwe share aangemaakt voor iedere schijf zonder wachtwoord en met volledige rechten.
Is het mogelijk om meerdere shares te hebben runnen of moet er maar 1-tje zijn?
Meestal meld ik beide compu's ff opnieuw aan of start ik de compu's helemaal opnieuw op en dan gaat het wel weer.
Maar echt normaal is dit toch niet.
Iemand een mogelijke reden?
(PS ik stel nu maar eens al mijn vraagjes want meestal stel ik het uit en dan blijf ik werken met een klote systeem. Maar NU wordt alles anders!
Alvast bedankt voor je moeite!