Vastlopend BeOS 5 PE

Pagina: 1
Acties:

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Hallo,

het overigens zeer prettige BeOS 5.03 personal edition heeft nogal de neigin om af en toe vast te lopen tijdens het booten. Ook tijdens het surfen wil het nog wel eens vastlopen. Iemand een idee?
Ik heb overigens mijn SB Pro compatible geluidskaart ook nog niet aan de praat!!!! Hellup! :)

groet

jasper

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Welk icoontje is als laatst opgelicht wanneer ie vastloopt tijdens het booten?
Of beter: druk eens op de spatiebalk wanneer je het bootscherm ziet en kies bij advanced options (oid) show console (oid), wat zegt de laatste regel dan?

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ik zal eens kijken.
Ik heb Be op de c staan en soms boot ik met diskette en soms vanuit Win98.
Hij doorloopt wel alle icoontjes. Het gebeurt eerder tijdens bv het surfen.
Ik had hem eerst op een eigen harde schijf maar die was uiteraard niet primair en als je dan probeerde zonder bootdisk binnen te komen kreeg je een rij foutmeldingen over het mounten van die schijf waar je u tegen zegt.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Op donderdag 11 oktober 2001 12:07 schreef Jazzper het volgende:
Ik had hem eerst op een eigen harde schijf maar die was uiteraard niet primair en als je dan probeerde zonder bootdisk binnen te komen kreeg je een rij foutmeldingen over het mounten van die schijf waar je u tegen zegt.
Da's vreemd, daar heb ik nog nooit last van gehad...

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers