De koe is geen win32 applicatie is de melding die ik constant krijg als ik de cliënt op wil starten in Xp. Heeft iemand een idee waaraan dat kan liggen en hoe ik hem draaiende krijg.
Hier werkte hij perfect onder XP (werkte omdat ik nu eccp doe)
Probeer hem eens opnieuw te downloaden en te instaleren, of anders de zipped versie. of een iets oudere versie. Expirimenteer, als het nog niet lukt, post dan eens wat meer informatie over je pc en je dnetc.ini
Probeer hem eens opnieuw te downloaden en te instaleren, of anders de zipped versie. of een iets oudere versie. Expirimenteer, als het nog niet lukt, post dan eens wat meer informatie over je pc en je dnetc.ini
...
Gek
de zipped versie v2.8015.469 doet het inderdaad, weet niet wat de afgelopen keren mis is gegaan.
geen probleem hiero. Werkt onder al mijn os'en. En dus ook onder XP.
v2.8015-469-GTR-01051421
v2.8015-469-GTR-01051421
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
misschien dat die instalatie procedre anders is ofzo in xp dat hij daarom niet wou, ik zou het ook niet weten maarja als hij het wer doet dan is het probleem ook verholpen en daar gaat het om
...
misschien gebruikte je de .com ofzo. Of misschien nog een andere dnetc.*
Ja, de .scr zeker
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Je hebt zeker Download Accelerator ofzo... die maakt soms downloads kapot en dan krijg je die melding..
Of als je de DOS versie onder Windows probeert...
Of als je de DOS versie onder Windows probeert...
Pagina: 1