Toon posts:

Wat heb ik nodig voor mijn community-site?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik veel kennissen heb op het web die een soort community website willen, wil ik deze gaan oprichten.

Ik wil o.a. :
- Nieuws berichten waarop mensen kunnen reageren
- Een forum
- Een chatroom
- reviews van cd's, platen, singles etc.

Bij het nieuws gedeelte wil ik graag alleen de topics laten zien, als er op geklikt wordt komt alleen het nieuws bericgt te voorschijn. ( A la Tweakers.net)

Ik heb veel rond gekeken op hotscips, en gezocht op het tweakers forum, maar toch vind ik niet wat ik zoek.
PHPnuke vind ik niks, net als phpmywebsite.

Ik weet zeker dat er meerdere mensen mensen zijn die dezelfe vraag(en) hebben als ik.
Wie kan mij helpen?

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
maken of kopieren?

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 18:33

BierPul

2 koffie graag

Als je het wil maken raad ik je aan om eerst eens wat simpels te maken en vooral bij het begin te beginnen.

metteen een grote applicatie als een forum in elkaar draaien draait vaak uit op meer vragen dan dat je nu hebt

Ja man

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde het eerst zelf proberen te maken, maar ik ben ( nog) niet zo erg bekend met php.
Kijk het belangrijkste onderdeel vind ik het nieuws gedeelte, maar dat script schijnt er gewoon weg niet te zijn. Ik ben geen profesionele webdesigner of zo, dus mag het niet te moeilijk zijn, anders ben ik er in 2002 nog niet klaar mee.

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 08:48
Forum maken... In principe gebruik je grotendeels dezelfde code voor het nieuws gedeelte... Dus lijkt mij dat het juiste punt om te beginnen... Er zijn hier genoeg mensen die een eigen forum hebben gemaakt, dus ook hulp zat lijkt mij... ;)