Toon posts:

Sourcesafe 6.0a en hidden bestanden probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een aantal frontpage 98 webs :r toevoegen aan de sourcesafe databases die ik beheer.
Bij het slepen van de bestanden naar sourcesafe (of via de opdracht File - Add Files) worden hidden bestanden en hidden directories niet meegenomen |:(.
Die moeten allemaal nog een keer worden gesleept naar sourcesafe.
In de help en de instellingen kan ik niets vinden.
De Microsoft site geeft ook geen uitkomst.....

Ik vraag me af wat er gebeurt in Frontpage als ik de bestandsattributen 'hidden' uitzet voor de gehele site.

Integratie van Sourcesafe database binnen FP98 is geen optie.

Verwijderd

Frontpage98, de tool, gebruikt zn eigen sourcecontrol systeempje (don't get me started, het zit ook in de fp extensies). Die hidden troep is een deel van dat systeempje, bv die vti dirs.

Die hidden dirs zou ik niet in sourcesafe pleuren. Je kunt alleen je .html/.asp files in sourcesafe zetten en de rest erbuiten laten. Dan elke keer wanneer je een file wilt editen, eerst uit sourcesafe halen, editen, weer terug zetten.

Ik weet niet of je interdev gebruikt, maar zoja, maak daar dan een project in aan, voeg dat aan sourcesafe toe en edit je pages vanuit daar. Je kunt frontpage dan gewoon openen als editor voor je pages. Aangezien je sourcesafe hebt, heb je ook VS6 Enterprise, dus ook interdev.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie.
De gebruiker is iemand die verder niks kan (we hebben 'm gekregen van een andere afdeling).

Hem aan Interdev zetten zou ik niet doen (da's al listig genoeg i.c.m. sourcesafe).

Wat ik wil voorkomen is dat we zijn sources kwijtraken, want anders heeft ie helemaal niets meer te doen :Z.