Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Is Heretic2 niet met een ge-update Quake 2 engine gemaakt? Dan zal hij ook wel grafisch beter zijn, maar zo mooi als Quake3 denk ik niet.
Trouwens, zo mooi is Quake 3 ook weer niet
Trouwens, zo mooi is Quake 3 ook weer niet
H2 maakt van meer keuren gebruik dan bruin
Niet op voorraad.
H2 is toch een veranderde q1 engine ??????? ik dacht niet dat het van de q2 engine kwam ????
Verwijderd
Is heel goed mogelijk. Heb het spel maar even gespeelt, dus zoveel weet ik er niet vanaf.
Verwijderd
ligt eraan wat voor kaart je gebruikt met eene voodoo 3 draai je hem op 1024 godse grafisch
Heb beide gespeeld op mijn TNT-tje en vond Heretic 2 er mooier uitzien (ook bij 800x600). Gameplay is echter een andere verhaal
FYI Heretic 2 maakte nog gewoon gebruik van een DOOM engine op steroids. Heretic 2 was ook wel beter bekend als Hexen. Hexen 2 maakte gebruik van een Quake engine.
Verwijderd
tuinhark, dat klopt voor geen meter...
heretic 2 is een 3e persoons 3d spel, en hexen is gewoon een veel ouder deel in die serie, waar ook weer een deel 2 van kwam....
heretic 2 is een 3e persoons 3d spel, en hexen is gewoon een veel ouder deel in die serie, waar ook weer een deel 2 van kwam....
Verwijderd
Ik heb het even opgezocht en Heretic 2 maakt gebruik van de Quake 2 engine.
En volgens mij is de volgorde:
Heretic (doom engine)
Hexen (doom engine)
Hexen 2 (quake engine)
Heretic 2 (quake 2 engine)
En volgens mij is de volgorde:
Heretic (doom engine)
Hexen (doom engine)
Hexen 2 (quake engine)
Heretic 2 (quake 2 engine)
Volgens mij toch echt quake 2 hoor...
Samen staan we sterk!
/edit/
wie heeft hier een post zo'n grandioose kick gegeven...
wie heeft hier een post zo'n grandioose kick gegeven...
dicht met dit topic.Op zaterdag 18 mei 2002 21:25 schreef chefke het volgende:
beide oud dus beide slechht
Hij is bijna 2 jaar oud!
Verwijderd
dat is ook over dreven een topic over een 486 mag toch ook hier en is ook oudOp zaterdag 18 mei 2002 21:26 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
dicht met dit topic.
Hij is bijna 2 jaar oud!
Verwijderd
chefke: ligt er helemaal aan. Maar in dit geval is het topic 2 jaar oud en om dan met zo'n onzinnige reply als hierboven staat te topictrappen is dan idd niet gewenst.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()
)