De MESSIAH of de NEO4 Chip ?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Ben van plan om een PS2 te kopen, maar wil em dan wel gelijk modden. Las op PSXShop iets over de NEO4 en MESSIAH Chipsets. Die laatste leek me wel aardig... >:) K'heb alleen niet zoveel info kunnen vinden over de Messiah Chipset, tot dusverre alleen dit:
News

The Messiah in final stages
All functionality that was required has now been accomplished with the Messiah, the worlds first FULL non-swap solution is now in final stages and a release date will be announced shortly.
Iemand enig idee wanneer dit is? :?

Signature?

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Heb je dat schema'tje op psxshop gezien?
Staat alles in wat je moet weten. lijkt me...
Messiah is denk ik de beter ;)

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Moest dit nieuws ff kwijt voor alle PS2 owners hiero:
02-10-2001 De MESSIAH of de NEO4 Chip ?
Klik hier om de verschillen tussen deze twee chips te bekijken.

Als het goed is komen beide binnen een week binnen !
Bron: PSXSHOP.nl

Signature?

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ga er niet van uit dat de Messiah deze maand is te verkrijgen. Ik denk dat je eerder moet denken aan de kerstperiode.
De NEO4 is nu beschikbaar, alleen is er een grote wachttijd voor.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

www.channeltechnology.com voor de Messiah
www.playstationmods.com voor de NEO4

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
RGB 'Green-Screen' protection is disabled.

Macrovision protection is removed.

Colour Correction for Pal consoles implemented
Wat is dit allemaal? :?

Signature?

Verwijderd

De Messiah ziet er vele malen beter uit, maar dat hoeft niet alles te zeggen. Het kan een instabiele chip zijn die je playstation vaak laat vastlopen. Ik zeg kan, want er is nog niets bewezen. Zoals het er nu uit ziet zou ik i.i.g. altijd voor de Messiah gaan.

Het is zo jammer dat je meteen je garantie kwijt bent als je je playstation laat ombouwen. Die dingen zijn erg duur, en het zou zonde zijn als hij van een brakke chip kapot gaat. Ik zal nooit de eerste zijn die hem laat ombouwen, de chip moet zich bij mij eerst bewijzen.

Het zou mooi zijn als er een externe oplossing komt. Stel je eens een Neokey voor met Messiah functionaliteit, dat zou zwaar heersen!

Verwijderd

geen neo 4 nemen
geven ze geen garantie op
je kan je playstation 2 niet meer terug brengen in oude staat de ship het 44 draden nodig voor instalatie
de moet printsporen op de printplaat weg snijden
en andere verbindingen leggen
en je moet componenten weg ahlen uit je ps2
niet leuk voor een chip die nopg steets moet swappen bij dvd backups en geen imports speelt
slecht chip gewoon geduld hebben op de messiah
echt veel beter
of de neostar
concurent van neo en veel goedkoper en beter

Verwijderd

Heeft iemand al de neo 4 in laten bouwen voor 418 piek bij de psxshop, en hoe bevalt dit?

Verwijderd

Hey,

De Neo4 heb ik bij psxplaza.nl laten inbouwen en hij speelt werkelijk perfecto!
Speel nu Metal Gear Sons of Liberty op DVD-R. >:)

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Op maandag 19 november 2001 12:28 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Heeft iemand al de neo 4 in laten bouwen voor 418 piek bij de psxshop, en hoe bevalt dit?
Ik heb hem ook sinds gisteren, werkt perfect. Al mijn ps2 copies doen het, dvdr heb ik nog niet. dvd films werken ook. Eindelijk kan ik ook spelen :)

Oja, ik heb hem bij Futuremax gehaald. PSXshop kan ik niet aanraden, ze reageren daar erg slecht op mail. Ze proberen eerst heel veel preorders te krijgen, en doen daar dan maanden over om die weg te werken...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

De Neo4 heb ik bij psxplaza.nl laten inbouwen en hij speelt werkelijk perfecto!
Speel nu Metal Gear Sons of Liberty op DVD-R.
Oei hier krijg ik jeuk van! Toch maar voor de Neo 4 gaan dan :?

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-01 06:05
Op zondag 18 november 2001 19:04 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Wat is dit allemaal? :?
RGB 'Green-Screen' protection is disabled:
- Als je DVD kijkt via RGB scart dan zit er een groene waas over het scherm die is dus weg

Macrovision protection is removed:
- Macrovision is een kopieerbeveilinging waarbij het beeld fluctueerd in signaal sterkte. Hierdoor word het donker en weer licht en weer donker etc..

Colour Correction for Pal consoles implemented:
Waarschijnlijk hebben PAL PS2s een klein kleurprobleem, misschien alleen met NTSC spellen.

Coïtus ergo sum

Verwijderd

ik zat ook erg te twijfelen maar messiah duurt volgens mij nog erg lang of komt helemaal niet
elke week staat op verschillende sites dat ie nu egt komt
was met de neo4 ook, heeft ook heel lang geduurd voordat ie er egt was en schijnt soms problemen te geven
op www.plextor.nl hadden ze hem erg snel maar u blijkt ie bij dvd's wat fout te doen, moet je zelf nog wat solderen terwijl je net 350 (of nu is het 4 meijer) heb gedokt om het door hun te laten doen

ik laat mijne vandaag ombouwen met neo 2.2 gwoon en dan kan ik altijd later nog de messiah doen als ie komt
die is goedkoper en heeft minder draden en meer mogelijkheden als de neo4, in alle opzichten beter dus

en ik ga niet 418 dokken voor het ombouwen terwijl ik voor de ps2 zelf 600 heb betaald, dan swap ik wel gwoon, dan is die luxe iets te duur vind ik, koop ik liever een memorypack of gun van dan....

Verwijderd

Ik zie op psxshop de messiah staan voor 175 piek (volgens mij inclusief inbouw), maar het is allemaal wat wazig, want op channeltechnology staat dat ze er op dit moment de laatste hand aan het leggen zijn.

175 piek tegenover de 415 van de Neo4 is een heel verschil *D

Verwijderd

De ps2 is wel degelijk in oude staat terug te brengen na het inbouwen van een neo4. Er moet 1 weerstand verwijderd worden en 1 printspoor onderbroken.
die weerstand bewaar je gewoon, die kan er weer terug op als dat ooit nodig blijkt en over dat spoor maak je gewoon een brug. presto -> goeie ouwe ps2.

toegegeven, het is wel een hoop werk, maar het kan wel.

OneEye

Verwijderd

binnen 2 weken is de messiah er weet ik bijna zeker
en die is goed heb er een filmpje van wat die kan
www.psxcodez.com staat hij
pas op het filpje is 66 mb
daar zie je hoe hij alle cd`s opstart zonder swap
en dan ook alle type games
dvd games dvdr spelen
imports alles

Verwijderd

psxshop
heb ik zelf nog niks positiefs van gezien
klote winkel als je het mij zegt

Verwijderd

2 weken? Mooi :Y)

Ja ik heb ook zo m'n twijfels over de psxshop...

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 13:29 schreef finelookingme het volgende:
dvd games dvdr spelen
imports alles
Kijk das nou goed nieuws, nu nog ff een sheet vinden zodat me pa em kan installeren voor me :D

Signature?

Verwijderd

die gast van psxshop is niet klant vriendelijk en zeikt je gewoon af sukkeltje is het

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.fxpers.f2s.com/filez/ShowNewsPicture.gif

:)

Signature?

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:49

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op donderdag 29 november 2001 13:29 schreef finelookingme het volgende:
dvd games dvdr spelen
imports alles
Wat voor K*T-formaat is dat nu weer? :(

Ik heb divx-codec4.11 en mediaplayer7.1 net speciaal gedownload, maar nog niks :(
Waarmee hebben jullie dit bekeken.

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 17:10 schreef handige_harrie het volgende:

[..]

Wat voor K*T-formaat is dat nu weer? :(

Ik heb divx-codec4.11 en mediaplayer7.1 net speciaal gedownload, maar nog niks :(
Waarmee hebben jullie dit bekeken.
Hier speelt ie gewoon af... Ik gebruik trouwens Mediaplayer 6.xxx
W.mediaplayer 7 sucks arse...

6 kan je vinden in de windows mediaplayer map in de program files directory... (mplayer2.exe)

Signature?

Verwijderd

ik speel hem met mijn media player van xp werkt perfect
ik moet die chip hebben
er gaan er al in omloop
alleen ik heb er nog geen een kunnen bemachtigten

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 11:41 schreef finelookingme het volgende:
ik speel hem met mijn media player van xp werkt perfect
ik moet die chip hebben
er gaan er al in omloop
alleen ik heb er nog geen een kunnen bemachtigten
Hoe graag ik em ook wil hebben, wil wel em wel es volledig getest zien ergens voor ik me PS2 laat vernueken. Dat filmpje is leuk om te zien, maar één draadje niet goed gesoldeerd en bye bye ps2....

Ik w8 wel ff tot de PS2 ombouwers zich er een beetje ervaring met de chip hebben gerkegen...

Signature?

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
De messiah komt volgende week uit, maar is alleen nog voor de versie 3 en 4 van de pal ps2. Ook heeft ie nu nog geen multiregion :( Maar over een maand ofzo dan komt messiah 2.0 uit en die heeft dat wel + compatible met alle ps2's. Tevens word de messiah duurder.

MAAR de messiah boot alles non-swap en de neo4 boot niet alles de eerste keer. (plus heeft ea patches nodig etc)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Channeltech heeft de prijzen zojuist gepost in het engelse forum:

1-9 mods £55.00 + VAT each
10-499 mods £45.00 + VAT each (all VAT rules apply as above)
500-10,000 mods £35.00 + VAT each
10,000 + £30.00 + VAT each

Dus... rond de 200 piek ex verzend kosten, ben benieuwd wat de nederlandse resellers hiermee gaan doen.

Verder, ombouwen gaat bij Channeltech zelf ongeveer £90 kosten, rond de 400 dus (ex BTW)...

Origineel bericht:

This is the set price of Messiah, and covers all categories:

1-9 mods £55.00 + VAT each

Please note that when we supply trade to customers outside the UK who are VAT registered within the EEC, we do not have to charge the VAT.

Customers outside the UK, but also outside of Europe may have to pay import tax, but do not pay VAT.

Customers not VAT. registered within the EEC must pay VAT.

.........................................................................................................

10-499 mods £45.00 + VAT each (all VAT rules apply as above)

.........................................................................................................

500-10,000 mods £35.00 + VAT each "" "" ""

10,000 + £30.00 + VAT each "" "" ""

Installation charges / pre-modded deals are entirely at the discretion of those that supply, and you may find good deals in this dept. Messiah is NOT a difficult mod to fit for the skilled installer.

The above prices will not change when features are added, and also include the carcass when this is available shortly, and the Messiah sticker.

Channel Technology charges £90.00 ( + VAT ) to upgrade consoles, we no longer collect consoles, only return them via Citylink insured courier, the return charge is included with the price.

You can send your console to:
Channel Technology, 2A / B Malpas Road, Newport, South Wales, NP20 5PA

Please note that payment must be included with the console, or pre-arranged via credit card payment, consoles that have cheques with them will not be allocated for upgrade until the cheques have cleared.

We are ONLY accepting PAL consoles at the workshop at this time, other region console support is being expanded.

An online order system will be uploaded shortly, and includes payment options of nochex, paypal, and for orders less than 10 upgrades, online credit card processing.
Payment by bank transfer and moneygram are also available.

Signature?

Verwijderd

Hoe zit het nou allemaal?

De Neo4 is verkrijgbaar, voor de belachelijke prijs van 418 piek. Er moet dan nog wel af en toe geswapt worden maar het schijnt prima te werken.

Channeltechnology is aangeklaagd en het ziet ernaar uit dat de Messiah niks meer wordt. Er is een zogenaamde Messiah ligt chip uit die (volgens het vage psxshop) vanaf volgende week voor 150 piek ingebouwd kan worden. Wat kan deze chip wel en wat niet?

Is het nou gewoon de neo4 en that's it, of is er nog hoop op de perfecte modchip?

Verwijderd

<quote> Channel Technology has applied via telephone conversation on Saturday the 8th December, that Mr. Ian George ( our representing solicitor in legal matters, and the solicitor for our defense at the above mentioned court action ) apply to make available the court transcripts of the Crown Court procedures mentioned above, that clearly show Mr. Gary Edmunds being advised that he has a legal right to modify game consoles if the console owner wishes, and Channel Technology MAY require other parties to hear very shortly the Crown Court of Newport Gwent validate and advise, that in-fact modification of Playstation Consoles is a legal practice, and Gary Edmunds (the defendant at that time) was advised of such a fact by the Crown Court Judge </quote>

Dit komt dus van www.channeltechnology.com en blijkbaar hebben ze de rechtzaak gewonnen, en hopelijk gaan ze gewoon weer verder met de Messiah, er is inderdaad een lite versie (ergens gelezen), maar da's niets denk ik, lekker wachten op de full version :)

Verwijderd

ik moet jullie teleur stellen neo en messiah zijn beiden gestopt.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Nop je hebt het mis MESSIAH gaat gewoon door alleen ze mogen het chip niet promoten.

NEo 4 is wel dood :( www.playstationmods.com

Verwijderd

Hmmz dat sucked. De modchip business wordt hard aangepakt de laatste tijd.

Ik hoop dat er dadelijk uberhaupt nog wel mogelijkheden overblijven om te modden :(

Verwijderd

ze zijn beiden dood. channel tech heeft verloren lees maar op de site.
maar messiah chip kun je wel krijgen er zijn er een paar uitgeleverd. en die worden wel weer gecloned. of gewoon even wachten tot er chips uit hong kong en china komen want die ziet sony niet aan komen!!!

Verwijderd

Dus het is zoeken geblazen naar een Neo4 of Messiah, of gewoon voor de (voldoende voorradige) Neo2.2 gaan?

Verwijderd

Een maat van me had de neo4, maar die zoog best wel had ie het over. Die neo2.2 werkt nog het best waarschijnlijk.

Verwijderd

ze zijn heel schaars die modchips neo 4
en messiah maar ik ben aan het kijken of ik er een kan krijgen of meer

Verwijderd

<quote> I placed a bet at the bookies that the Messiah would come in 2001,

I LOST !

Seriously... </quote>

fuck dacht dat ze gewonnen hadden, blijkbaar toch niet helemaal, dan maar eens opzoek naar die neo 2.2 chip terwijl ik nu juist wachte op die messiah :( :(

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Op dinsdag 11 december 2001 19:28 schreef finelookingme het volgende:
ze zijn heel schaars die modchips neo 4
en messiah maar ik ben aan het kijken of ik er een kan krijgen of meer
Heb je nu geen spijt dat je niet meteen voor de NEO4 bent gegaan?

Ik heb een NEO4 in mijn ps2 zitten en ben zeer tevreden,
ik zou dit normaal niet zeggen maar voor jou maak ik een uitzondering:

I told u so ;)

Mijn BGG profiel

Verwijderd

OMG wat een PRIJZEN !!!

f418,- voor het ombouwen van een playstation 2???

Al die modchips kosten net als bij zijn voorganger (ps1) maar een paar cent inkoop...
Beetje solderen... en klaar.

En daar betaal je 418,- piek voor???

Die lui die het ombouwen hebben een gat in de markt ontdekt :P

Verwijderd

En opeens weet je het...

Je wordt PLAYSTATION 2 OMBOUWER :)

Verwijderd

whehhe.. de messiah denk ik

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Op dinsdag 11 december 2001 23:21 schreef XnX het volgende:
OMG wat een PRIJZEN !!!

f418,- voor het ombouwen van een playstation 2???

Al die modchips kosten net als bij zijn voorganger (ps1) maar een paar cent inkoop...
Beetje solderen... en klaar.

En daar betaal je 418,- piek voor???

Die lui die het ombouwen hebben een gat in de markt ontdekt :P
HOHO
Die chip is al 175~200,-
Uiteraard heeft Sony weer flink hun best gedaan op de beveiliging aangezien modchips zo'n enorm succes was bij de PSX.
Dus research kosten zijn hoog.
Verder is het echt wel ff een karwei om het om te bouwen.
+-400,- is best een faire prijs.
3 spellen en je zit al op de 350,- dus...

Verder hebben ze natuurlijk geleerd van de PSX, ze gaan het zowieso niet zo goedkoop maken omdat het zo'n succes was bij de PSX.

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Damn.. klinkt misschien dom maar ik weet het nu helemaal niet meer..fuck.. :(

• Gman
Sim-Pel:

Probeer de Messiah te krijgen (ze liggen in de shop als je mazzel hebt).

Als je 'm bij een winkel laat inbouwen kan je ook nog de Neo4 kopen.

Ze doen allebei waar je 'm voor koopt: om imports en kopie's te kunnen spelen.

Verwijderd

Ik ga eens bij de locale ombouwshop vragen of ze uberhaupt nog een messiah of neo4 kunnen scoren.

Zo niet, dan ga ik een neo2.2 overwegen. Weet iemand ergens een overzichtje waar ik de dingen kan zien die een neo2.2 wel en niet kan?

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:54

Sharky

Skamn Dippy!

ik denk als je geduld hebt dat er wel weer een goeie chip komt. toen ik mijn ps1 net had waren er in het begin ook een berg brakke chips waarbij je nog moest swappen en die alleen bij bepaalde serienummers werkten. na een tijdje kwam er een chip die maar 3 draadjes nodig had en op _elke_ ps1 werkte en alles deed.
hoppa die er in laten solderen voor een tientje door een kameraad en kloar!

ik wacht nog wel ff...wat heb je btw aan een chip van een paar honderd gulden als je nog moet swappen?

This too shall pass

• Capo
  • Niet online
Messiah kan ik vrijdag ophalen als het goed is. Anders zaterdag.. dan heeft maatje hem voor me..

Maar wat is dan nu beter ? Messiah ? Neo 4 ? 2.2 ?

swappen sucks maar een playstation die blijft hangen zoals windows 95 zuigt nog meer.

• Gman
2.2 zuigt hard man
40 draden en nog swappen!!!

En je moet dit niet vergelijken met de PSX want dat was idd 3 draadjes en klaar.

Dit is vet vet meer werk en link want je kan eigenlijk niet terug.

Meer info @ hotbit

Niet bedoelt als spam maar gewoon een site die er niet omheen draait.

• Capo
  • Niet online
Thanks Dude.

PS2érs spammen niet :D

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 15:46 schreef Capoeirist het volgende:
Messiah kan ik vrijdag ophalen als het goed is. Anders zaterdag.. dan heeft maatje hem voor me..

Maar wat is dan nu beter ? Messiah ? Neo 4 ? 2.2 ?

swappen sucks maar een playstation die blijft hangen zoals windows 95 zuigt nog meer.
Ey gast kan je er ook niet gelijk eentje voor mij regelen of vertellen waar je em vandaan heb?

ICQ of MSN me anders ff: 61369633 / Ossdorp2000@hotmail.com

tnx

edit:

Hier wat info over beide chips:

Afbeeldingslocatie: http://www.fxpers.f2s.com/images/messiah.JPG

Signature?

Verwijderd

hmm kwam deze post tegen maar de NEO4 heeft trouwens 44 aansluitingen en de Messiah 23...
Even voor correctie toegevoegd ;)

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 12:39 schreef CRiViT het volgende:
hmm kwam deze post tegen maar de NEO4 heeft trouwens 44 aansluitingen en de Messiah 23...
Even voor correctie toegevoegd ;)
Tsja, maar heeft volgens mij toch weinig zin, hoor namelijk niets meer over de MESSIAH... :(

Signature?

Verwijderd

snik snik messiah is dood
maar er is ook nog origa meschien een kleine oplossing
www.origachip.com deze speeld imports met een makkelijke swap en is te krijgen op www.lik-sang.com

Verwijderd

Beste Mensen,

Vele oplichters verschijnen her en der...niemand kan leveren alleen money collecten en verdwijnen.
U bent gewaarschuwd. >:)

Het ziet er naar uit dat over een poosje de messiah of neo4 via China wel geleverd gaat worden. 8-)

Maar dit gaat nog wel even duren. :z

Voorlopig dus alleen de Neo2.2 + AR2 v1.9 en daar kun je ook dvd-r's mee afspelen. :9

Greetz

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
duz .. met de neo2.2 kun je

dvd-r'r
cdr's
cdrw's

? allemaal met swap trick en je ps2 word ook nog regio vrij? (dvd) ?

-

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 18:00

Jumpiefox

Hoi ?

ja volgens mij wel

The first casualty in war is always the truth...

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Weet iemand een PS2 ombouw zaak die Origa ModChips (v1.1) ModChips inbouwt? Ga namelijk niet zelf me ps2 ombouwe, straks verknal ik em...

En waar haal je die Action Replay 2 of DVD Region X?

:?

Signature?

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 18:00

Jumpiefox

Hoi ?

action replay kan je volgens mij bestellen bij psxshop.com

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

origachip probeer hotbit eens!! ik kan het ook wel mail me maar

Verwijderd

Hey guys,

Contact me for AR2 or Neo2.2 installs.
Fast-->Cheap---And Warranty on the install.

Happy New Year!

• xonide
... graag...

-

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op maandag 31 december 2001 19:31 schreef dutchakidomaster het volgende:
Hey guys,

Contact me for AR2 or Neo2.2 installs.
Fast-->Cheap---And Warranty on the install.

Happy New Year!
Zou je graag willen contacten maar gaat zo moeilijk zonder email, icq of enig ander middel van communicatie in je profiel :P

Maar wat kost et? Minder als 200,- (guldens jah, damn euro)en je heb een klant :D

Signature?

• xonide
correctie.. dan heb u er 2

-

Verwijderd

ik ga eens even kijken die origa's
neo 4 is ook wel te doen alleen fucking lang werk
mijn e-mail t.tiger@planet.nl

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:09
Neo 4 en Messiah zijn allebei niet meer leverbaar. Neo 2.2 is nu dus weer optie nummer 1. klachten over psxshop? www.psxombouwlijn.nl
Heeft iemand trouwens al wat gehoord over de nieuwe Elvis chip?

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Pagina: 1