"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
ahum, dit is toch een bijna eenmalig actie? ja soms met wat hulpmiddelen (hefboom) moet dat klipje ongebogen vergrendeld worden.
Move HA -> PMG
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Stukkie karton onder leggen voordat je gaat unclippen? Is maar n tipje...
Forget your fears...
...and want to know more...
Nee man!
Gewoon 2 plakbandjes eronder plakken.
Bij m'n Asus CUSL2 zit er al een plastic stripje op.
plastic plakband had ik al eens geprobeerd maar dan blijft dat klippie og scherp.....en met karton komt ie niet meer naar onder......
Ik heb je titel iets duidelijker gemaakt
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
dank
Verwijderd
Ik heb thuis nog een dode CUSL2 liggen..puur omdat ik lomp de cooler er af had gehaald...schoot uit met schroevendraaier, zo 3 banen door.Op donderdag 11 oktober 2001 11:09 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Nee man!
Is zoiets nog te maken eigenlijk? Het zijn maar 3 banen...wel erg kleine banen btw..
Mobo was nog geen maand oud
Ja hoor, dat kun je best repareren als je inderdaad alleen de bovenste printbanen beschadigd hebt. Als je echt door de print heen bent gegaan dan kunnen er ook onderliggende banen beschadigd zijn.Op donderdag 11 oktober 2001 12:18 schreef NoStra het volgende:
Ik heb thuis nog een dode CUSL2 liggen..puur omdat ik lomp de cooler er af had gehaald...schoot uit met schroevendraaier, zo 3 banen door.
Is zoiets nog te maken eigenlijk? Het zijn maar 3 banen...wel erg kleine banen btw..
Mobo was nog geen maand oud
Repareren kun je doen door de lak voorzichtig van de printbanen af te krabben, en eventueel kun je een heel fijn schuurpapiertje gebruiken om ze mooi schoon te maken. Daarna kun je met wat druppeltjes soldeertin met een hele _dunne_ soldeerbout nieuwe baantjes trekken.
Laat dit wel doen door iemand die goed kan solderen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1