Die map editor vind ik maar klein. is er niet een manier om hem nog grooter te maken dan dat hij als is. (ik weet al dat hij grooter kan maar er zit toch nog een limiet op) ik wil hem nog grooter.
Dat ook. Maar dat verveeld ook als je het te veel speeld.
Verwijderd
ow hier moet ik zijn 
Revolt is vet gehe
wij doen het altijd in de klas via het schoolnetwerkie
lekkur stiekum
maareuhhmmmm ik gebruik die mapeditor niet veel, kdoe alleen maar multiplayer games en dan kun je die levels toch niet gebruiken...of wel
nja...1 ding
ReVoLt RuLeZ
Revolt is vet gehe
wij doen het altijd in de klas via het schoolnetwerkie
lekkur stiekum
maareuhhmmmm ik gebruik die mapeditor niet veel, kdoe alleen maar multiplayer games en dan kun je die levels toch niet gebruiken...of wel
nja...1 ding
ReVoLt RuLeZ
Online kun je die levels volgens mij niet gebruiken...
En een manier om je parcour langer te maken is om hem in bijv. 2 horizontale lagen te maken. (met z en x/PgDwn en PgUp)
[spelfout-verbeter-mode]
grooter mag tegenwoordig ook met één o geschreven worden.
[/spelfout-verbeter-mode]
En een manier om je parcour langer te maken is om hem in bijv. 2 horizontale lagen te maken. (met z en x/PgDwn en PgUp)
[spelfout-verbeter-mode]
Het bericht is al ruim een jaar oud, en waarschijnlijk werd het zo lang geleden nog met twee O's geschrevenOp dinsdag 25 december 2001 15:47 schreef necrite het volgende:
[spelfout-verbeter-mode]
Verwijderd
Revolt rockt (hmm maar weer eens installeren, volgens mij kan het niet groter. En de hackz zullen er wel niet te vinden zijn want de re-volt community isniet zo bijster groot volgens mij.
Ik heb na dat ik er in augustus ben mee gekapt weer eens Re-Vlt erop gezet en hij blijft gewoon fun.
Revolt is gewoon vet.
Ik zat ook met het probleem dat ik de levels niet groter kon maken, maar ik heb er nog steeds geen oplossing voor gevonden
P.s. die vliegende schotel in Revolt is echt Super wreed.
Ik zat ook met het probleem dat ik de levels niet groter kon maken, maar ik heb er nog steeds geen oplossing voor gevonden
P.s. die vliegende schotel in Revolt is echt Super wreed.
Pagina: 1