Championship Manger 01/02

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Iemand al gespeeld? De interface is gelikt en ik sta versteld door de nauwkeurigheid waarmee alle spelers (van NAC althans) erin staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

download is bijna klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

echte fans kopen hem toch?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:29
Inderdaad, maar echte fans kunnen ook niet wachten tot ie in de winkel ligt :)

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ja, echte fans kopen het, maar aangezien ik liever zelf de spelers bestuur, wacht ik liever op Fifa2002, alhoewel daar nu de geruchten over gaan dat de Nederlandse compettie er niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb al wel de Ned. Demo gespeeld :)

Wel leuk, in de vorige versie van CM waren Babos en Feher geen drol waard, nu zijn het de 2 duurste spelers van NAC :D

Ik mis alleen Peto nog :?

Verder zijn de mogelijkheden tot scouting weer een stuk uitgebreider en dat soort dingen :)

Maar is de final al uit dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem al weer veel te vaak gespeeld (de demo althans), en tuurlijk koop ik hem. Als je een echte fan bent ten minste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de actualiteit van de database weer behoorlijk goed ja. De testversie die ik had was nog wel wat minderz, maar goed..flink wat wijzigingen meegenomen. Kan iemand es checken of de geregelde transfers van Robben en Lamey naar PSV er nu wél in staan? Anders moet ik ff gaan schoppen.

ps. in de testversie zat Ibrahiimovic niet eens bij Ajax, en waren er 2 Trabelsi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Op donderdag 11 oktober 2001 11:05 schreef kazuka het volgende:

Maar is de final al uit dan :?
in het warez wereldje schijntie al uit te zijn, maar ik denk dat ik hem gewoon ga kopen... for the love of the game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48

Skywalker

Use the force Luke!!

Op donderdag 11 oktober 2001 09:59 schreef Helsie het volgende:
Ja, echte fans kopen het, maar aangezien ik liever zelf de spelers bestuur, wacht ik liever op Fifa2002, alhoewel daar nu de geruchten over gaan dat de Nederlandse compettie er niet in zit.
De Nederlandse competitie zit er gewoon in!!

May the force be with you!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op donderdag 11 oktober 2001 12:05 schreef MrRudi het volgende:
Ik vind de actualiteit van de database weer behoorlijk goed ja. De testversie die ik had was nog wel wat minderz, maar goed..flink wat wijzigingen meegenomen. Kan iemand es checken of de geregelde transfers van Robben en Lamey naar PSV er nu wél in staan? Anders moet ik ff gaan schoppen.

ps. in de testversie zat Ibrahiimovic niet eens bij Ajax, en waren er 2 Trabelsi's.
Zorg dan meteen ff dat Tamas Peto (HON) bij NAC komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 09:59 schreef Helsie het volgende:
Wat een Bullshit.... De nederlandse competitie zit er al in sinds minimaal 97 /98 en het spel is daarna bij elk deel uitgebreid met een aantal competitie's en kun je een spel voorstellen zonder Ajax Feyenoord en Psv..... nee lijkt me niet dus als je niet weet waar over je praat doe dat dan niet lijkt me voorkomt een hoop ergernis. Ga maar lekker onrealistische Fifa spelen waar je met 15 powerful overhead kicks 15-0 kan winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals al eerder gezegd moet je als echte CM fan t spel gewoon kopen. Maar k hoop wel dat de final qua database beter is dan de demo, want daar zaten nog een paar foutjes in.
CM 01/02 gaat wel roelen, maar ik wacht met smarrt op CM4! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Op donderdag 11 oktober 2001 16:27 schreef Herr_Schnitzel het volgende:
Zoals al eerder gezegd moet je als echte CM fan t spel gewoon kopen. Maar k hoop wel dat de final qua database beter is dan de demo, want daar zaten nog een paar foutjes in.
CM 01/02 gaat wel roelen, maar ik wacht met smarrt op CM4! :9~
echt wel............ cm01/02 is toch meer van hetzelfde, cm4 is echt totaal anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aphrodisiac
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-04-2023

aphrodisiac

*zzz*

Heb 'm net ff zitten spelen (nee, niet de demo :P); is qua interface weinig veranderd, gewoon een paar leuke nieuwe dingentjes toegevoegd (voor het echte 'nieuw' moeten we wachten op CM4). Las trouwens op de site van de makers dat als je 'm (online) hebt besteld/gekocht, je meteen een database update kunt downloaden. Stukje C&P:

Language Pack / Data Update due
October 10th, 2001
For those of you who have purchased (via pre-order) or who will purchase CM 01/02 we will be uploading a data update / language pack ready for day of release.

pc specs | mijn specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:11

Boesjke

Excellent!!

Ik heb hem ook net gespeeld, en hij is wel lachen.
Inderdaad zowat een exacte copy van 00/01 maar ja dat was toch wel te verwachten en maakt het er zeker niet minder leuk op.

Btw: Waarschijnlijk kwalificeert Nederland zich wel voor het WK bij mij :P

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 14:34 schreef Nld.DarIPP het volgende:

[..]

Wat een Bullshit.... De nederlandse competitie zit er al in sinds minimaal 97 /98 en het spel is daarna bij elk deel uitgebreid met een aantal competitie's en kun je een spel voorstellen zonder Ajax Feyenoord en Psv..... nee lijkt me niet dus als je niet weet waar over je praat doe dat dan niet lijkt me voorkomt een hoop ergernis. Ga maar lekker onrealistische Fifa spelen waar je met 15 powerful overhead kicks 15-0 kan winnen
Houd je grote mond man. Ik heb het over een gerucht en een gerucht is geen bewering die vast staat. Ga jij maar lekker Nederlandse les nemen, zodat je je stukjes wat leesbaarder kunt maken met leestekens en tegelijk ook je zinnen wat beter leert te formuleren.
Verder druipt de frustratie van je bericht af dat er mensen zijn die Fifa leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48

Skywalker

Use the force Luke!!

De NL competitie komt wel in fifa 2002! En wat CM 2001-2002 betreft, die is errug cool.

May the force be with you!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 16:19

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Ben CM ook aan het spelen, maar zijn toch wel erg weinig nieuwigheden... Is natuurlijk ook erg moeilijk om een perfect spel verder te perfectioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

net ff gespeeld,

qua interface inderdaad hetzelfde..
maar dat maakt niet uit, hij roelde toch al :P

de Ajax selectie klopt gewoon na mijn weten, ook Zlatan, Mido, Maxwell en de hele bubs
hij is echt GOED.. :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

edit:
dubbelpost

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 15:25
Ik ben het spel nu aan het downloaden, maar ik hoor dat het virus Winlove in de rip van Myth zit, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik zou 't niet weten.. ik hoop t niet voor je.. ik heb niet die versie van Myth namelijk

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ik ga hem wel kopen, ondanks dat hij bijna hetzelfe is dan 00/01

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Op zondag 14 oktober 2001 09:32 schreef aftermath het volgende:
ik ga hem wel kopen, ondanks dat hij bijna hetzelfe is dan 00/01
jij bent een echte fan!! ik ga hem ook wel kopen weet alleen nog niet wanneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
die klote abn-amro had net de rente afgeschreven.... :'( :( dus voor het eerst in vele jaren heb ik hem nog niet :(
moet ik wachten tot de 21ste :'(

IK BAAL

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor iedereen die het nog niet wist. Er is door de mensen van SI al voor de tijd gezegd dat er niet veel veraderingen in zouden komen t.o.v. de oude cm. Dan moet je w88 op cm 4!
(TUURLIJK KOOP IK HEM, BEN AL VANAF DE 97/98 GROOT FAN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 16:19

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Tuurlijk koop ik hem ook. Toch denk ik dat de jongens van SIGames aan hun vaste fans hadden mogen denken door van deze versie ook een update aan te bieden.

Enkele jaren geleden hebben ze dat ook gedaan (97/98 geloof ik). Ik weet dat ze hebben aangegeven dat er niet veel nieuwigheden zouden zitten t/m CM4, maar dan mogen ze de vaste fans wel nog tegemoetkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

iemand die de game inmiddels al heeft ? (en hoe is ie t.o.v. 00/01) ?

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep ik heb hem...net aan het spelen maar ik had al eerdere testversies dus de meeste nieuwigheidjes kende ik al. Wat nieuw is in deze versie is de invoering van het nieuwe transfersysteem, ik kan nog niet precies overzien wat de gevolgen zijn. Maar goed, zoals altijd speelt ie lekker, op een hoop kleine puntjes zijn er kleine verbeteringen aangebracht. Meer media feedback, en meer info over hoe een speler zich voelt bijvoorbeeld.
Pagina: 1