Toon posts:

Windows speelt automatisch muziek van CD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt wat je zegt een probleem, he? ;)

Maar wat als ik erbij vertel dat ik een CD in m'n CD-ROM speler doe, en de muziek automatisch begint af te spelen, terwijl ik automatisch afspelen op de CD-ROM uit heb staan, plus er geen enkele player opengaat die die muziek afspeelt.

Freaky? Ik dacht van wel. Ik heb ook nog geen mogelijkheid gevonden om die muziek uit te zetten, behalve de CD uit m'n CD-speler te halen. Dit gebeurt trouwens bij alle normale muziek cd's en game-cd's met RedBook Audio. Erg rottig als je een spel wilt gaan spelen, en in het spel ook nog eens hebt gezegd dat ie geen muziek van CD moet afspelen (en dat toch doet...)

Iemand die me enige uitleg kan geven?
WinME, SB 32 PnP.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:31
Tsja, ik denk dat er toch wel een proggie op de achtergrond draait (winamp agent of zoiets)

Dus, eerst maar eens zorgen dat je enkel explorer en systray hebt draaien en dan denk ik dat windows je muziek niet meer automatisch afspeelt...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En check je registry op cdplayer.exe...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 20:56
Je kan ook ff Tweakui runnen en dan autorun cdrom(iets in die richting) uit zetten :)

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5