Verwijderd
Je kan het beter een opvolger van Halflife noemen, maar dan is het roleplaying gedeelte beter uitgewerkt en het verhaal is beter en grafics zijn mooier en .... (kwijl)
Koop het maar gewoon, je zal er geen spijt van krijgen.
Kijk ook maar eens op een willekeurige gamessite voor en review.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Je hebt ook zeer veel mogelijkheden en keuzes als speler en een erg interactieve omgeving.
Absoluut aan te raden...
Niet op voorraad.
Verwijderd

In 640x480 32bits en alles aan draaid het niet meer dan redelijk
...na de update...
Het draaid nu perfect in 640x480 en 800x600 met alles aan. Verder redelijk maar niet geweldig in 1024x768 met alles aan.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Waar kan ik die d3d update vinden???
[/ik ben lui]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Maar als je eenmaal in het spel zit kan je (ik) niet meer stoppen
Echt kopen dat spel, of een back-up regelen
Nu misschien nog een V5 5500...
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Verwijderd
Het is een betapatch maar natuurlijk stukken beter dan zonder patch. Hopelijk zorgt de volgende patch weer wat voor snelheid.
en effe voor de duidelijkheid> Deus Ex is een, om het zo maar te noemen, een 1st person RPG. Het gaat voornamelijk om puzzeljes oplossen en lullen met mannetjes. Dus niet schieten op alles wat beweegt a la quake, SoF, noem het maar op. 't doet me denken aan Strife als iemand dat spel kennen.
Cartman! > Met de beste kwaliteit? Hoe flik je dat? Welke tnt2 drivers gebruik je?
betje mix van commandos met SiN vinnik het..
Verwijderd
Loopt ie m'n mooie gerprinte hoesies ook nog te jatte. De smetbak!
Hij kan ze niet eens fikke want z'n fikker zuigt. (geen cloneCD ondersteuning enzo) .KeN:
Ceintuurbaan 25 is the place to be. Ze hebben bijna alle nieuwe sjit. 10,- ps. Beter dan 100,- dacht ik zo. Alleen ff inscrijven voor 25 piek, maar dat haal je er meteen weer uit natuurlijk. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Cya!
Verwijderd
CloneCD is een godsgeschenk! Ik gebruik alleen Nero voor audio cd's.
ADJES: BANNEN DIE GAST!!
Verwijderd
ej eikel fik die andere handel dan ook maar voor me en je krijgt er geen cdtjes voor!!!! WHAHAHAH!!
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
, als ik al die verhalen hoor van top pc's waarbij die het niet goed doet.
Verwijderd
zoals ik het begrijp vraagt de game nogal wat van je pjoter... Heeft het zin om met 64M en een Viper 550 eraan te beginnen of heb je dan te miezerige framerates en een res van 600x800 of lager...
Mzzl
Verwijderd
Ps download wel de patches en de newe D3D drivers want anders kan je het nauwelijks spelen tenzij je een 3dfx kaart hebt.
Verwijderd
waardeloos spel ...<BR>niet eens multiplayer !<BR>hoe kan dat nou nog in deze tijd ??<P>[/quote]Het goede aan Deus Ex is juist de verhaallijn, als je de game zou spelen zou je dat inzien. Multiplayer zou dat alleen maar verkloten (meer code minder adventure ofzo). Ik hoop echt zwaar dat er een vervolg komt, want dit was zeker een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb, en ik ben toch ook fanatiek Counter-Striker, Tribes speler (en tribes2 beta tester maargoed dat mag ik niet zeggen
Verwijderd
B00tje: gare EIKEL! illegale sjit is verboden hier mafkees!
ADJES: BANNEN DIE GAST!![/quote]Sorry hoor maar dat vind ik echt lame.Kijk als iemand hier openlijk zijn FTP server staat te posten OK, maar die gast zegt gewoon dat ie CD's huurt en fikt, NOU EN, wie hier doet dat niet? Ik durf zelf bijna te wedden dat er niet een iemand op dit forum is die niet zelfs maar EEN gekopie-eerd cdtje heeft
Verwijderd
In het begin moet je wel ff doorbijten, want het is dus de bedoeling dat je niet iedereen die je tegenkomt een gat in z'n kop schiet. Maar als je eenmaal een beetje aan het spel begonnen bent dan kun je echt niet meer stoppen!!! Ik heb hem nu eindelijk uitgespeeld en de totale speeltijd zal zo rond de 30 uur zijn (zonder de stukken die ik de hele tijd opnieuw moest spelen omdat ze nogal lastig waren.) Veel saven is de oplossing voor het spel...
Ook een aanradertje trouwens: dat nieuwe Star Trek Voyager spel. Gebaseerd op de Quake III engine dus ziet er supervet uit en nog best goeie gameplay ook. Komt niet echt in de buurt van Deus Ex, maar dat is ook wel erg veel gevraagd
Je kan bijna niet begrijpen dat dit door een bedrijf is gemaakt, die ook Daikatana afleverde!
Niet op voorraad.
http://specs.tweak.to/6635
Verwijderd
Simple as that.
Ik hoop dat ze in DeusEx 2 ook geen multiplayer gaan doen.
Verwijderd
B00tje: gare EIKEL! illegale sjit is verboden hier mafkees!
ADJES: BANNEN DIE GAST!![/quote]Ik kwoot hier mezelf maar ff.. ik ken b00tje al 15 jaar ofzow, dus dat was een gaintjuh.. daar kan b00tje ook wel tegen (de eikel) dusss vandaaarrrrr..