Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT op internet een maxfps van 40?????????

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11 16:35
In normal game enzo loopt UT heel goed, maar als ik multiplayer over internet doe heb ik een maxfps van 40????? en loopt het zeker niet goed ?????
Verder heb ik alle drivers geprobeerd ook alle UT versies, nu heb ik 4.20.
4.25 liep helemaal gaat
Systeem:
P!!!700@933
256mb
GF2@212/246

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
dat ligt niet aan UT... misschien een hardware probleem tussen video kaart en modem\NIC

Verwijderd

Je kan de MAX FPS in stellen bij Preferences geloof ik...

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

Dat was eerder een MIN FPS. Zodra je daar onder zit, gaattie allerlei visuals uitschakelen.

• Pjotr
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-10 22:28

Pjotr

Altijd van je af snijden

4.25 had directx vlooien. Haal 4.28 op.

Verwijderd

Wat een gelul, ik heb nooit meer dan 40 en nog maak ik het gros in op internet, dus je prestaties lijden er echt niet onder.

is het niet zo dan?

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11 16:35
IK kan echt niet spelen met 40fps geloof het of niet, als je eenmaal een gemiddelde van ruim 80 gewend bent zie je direct dat het kut loopt, terwijl ik vroeger 20fps al genoegf zou vinden toen ik q1 speelde.
Ook is het gelul dat je het vershil in het spel niet zou zien tusen 35 en 50 en 80 fps , ik kan zo zeggen welke wat is ......

Verwijderd

doe maar dan carel, dan beslis ik wel of ik een nieuwe vga card wil.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Als ik kijk naar de specs van je systeem moet je zeker meer kunnen halen...

Ik haal nl. al zo'n 35 gemidd. en 80+ max, op een p2-400/192mb/tnt2 Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif, wat je moet doen in ff UT tweaken.

- Vsync uit
- Dynamic light uit
- Zet het gore level op low...
- 16bit (scheelt bij mij zo'n kleine 10fps)
- Texture size maakt nauwelijks uit

Oke het ziet er minder uit, maar het fragged beter Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-11 19:54

Redox

Motion Design / VFX

Dat probleem heb ik ook! in single heb ik hoge framerates, maar ga ik multiplayen op internet dan blijft de FPS op +-40 , niet hoger niet lager.

Ik heb alles op zijn laagst gezet via de preferences, dus Vsync, high textures, refresh enzo..

In single haal ik 90+ maar zodra ik op een internet game kom dropt die dus naar 40... Volgens mij hebben de servers een FPS limitter erop gegooid ofzo?? Ik ga het eens uitproberen met een oudere patch.. misscihen dta het daarmee beter gaat.. maar jah, wie wil nou een oude patch gebruiken?

Dit is mijn systeem:

Voodoo 5 5500
Cel2 566@850
128mb ram 100mhz

Die 40 fps is me denk ik dus echt wel te laag
Pagina: 1