Toon posts:

Tony Hawk 2 vraagje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje over 3 goals die ik nog moet halen in Tony hawk 2 en die ik niet voor elkaar krijg of weet te vinden, namelijk:

Venice Beach:
- Tailslide Venice ledge (is dat die hoge lijn waar de secret tape op hangt? en zo ja, hoe kom ik daar op?)

- Hit 4 VB transfers (ik kan er maar 3 vinden)

Philadelphia:

- Bluntslide the awning (ik heb de awning gevonden, maar how the **** doe je een bluntslide)

Btw alle skaters zijn met volle stats (voor de rest heb ik alle goals kunnen halen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop een blundslide en je ziet hoe je hem moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
owkee, thanx, dat hielp in ieder geval voor de slide....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Die ledge in Venice Beach zit helemaal achteraan (bij die trap naar beneden), een vrij kleine ruimte met een ramp (hiero ligt ook 1 van de magic bums)... over die ramp heen... en je moet daaro vanzelf tegen een muur komen waar met graffiti opstaat: "Venice Ledge" :) (boven, aan de rechter kant, met een trap erbij naar beneden)

Als je er 3 hebt, heb je de "moeilijkste" waarschijnlijk niet.
Bij het begin meteen naar rechts gaan... aan het einde staan 3 ramps.... spring van de meest linkse naar de rechtse , of andersom (dus OVER de middelste heen)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VB transfers & Venice Ledge:
-Die wat boven deze post staat :)
-Bij de eerste magic bum, de ramp aan de kant van de ingang naar die pit, heel klein muurtje staat er tussen.
-Als je in het begin links gaat dan kom je in een soort van pool. Daar ga je over het muurtje en niet op het dak. Achter het muurtje loopt een pad met zand er naast. Dat pad volg je. Dan als je niet meer naast het zand skate dan ga je links. daar zie je een ramp en moet je naar een ramp over een muurtje naar een lager level. (NOTE: daar zit ook een trap en daar is de Venice Ledge, van boven naar beneden)
-Als je bij het begin rechts gaat en je gaat over de VB die eerder al was genoemd. dan ga je helemaal naar achter en daar zit een ramp aan de ene kant van een dikke muur, en aan de andere.

Dat zijn ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
beetje offtopic
maar wat erg cool is

in Mat Hofman's Pro BMX zit dus daadwerkelijk
een filmpje waar onze Tony Hawk dus die mega
Venice Transfer doet (irl)! Heel erg cool!

Weet iemand voor dit spel al wat oplossingen?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Pagina: 1