need help

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ok, ik heb dus een image, wou het zonder frames doen dus maak ik een image waar menuutje enzo opstaat. nu wil ik als ik een link maak op die image dat hij opent rechts daarvan ZONDER de hele page dus opnieuw te laden.

-----------------|
| --------------|
| m| bla |
| e| bla |
| n| bla |
| u| |
| | |
|__|_____________|

dis dus die hele image als ik op m druk moet alleen het blablabla gedeeltje van de image vernieuwd worden. of alleen text eroverheen als dat kan.

zal wel lekker newbie zijn dit :D

btw ik gebruik dreamweaver4. kon dit niet vinden in lessons

-edit- arg, de rechter lijn is naar links krijg ik nie goed naja wel duidelijk toch?

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

hint: zoek op layers in de DW help.

realiseer je alleen dat als je met frames gaat werken er behoorlijk wat (nauw luisterende) scripting bij komt kijken.

verder kun je ff het net afstruinen en als je iets tegenkomt wat redelijk doet wat je wilt; rippen en lekker gaan prutsen, leuk en leerzaam.

www.jurgroessen.nl

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Layers lijken mij nog teveel van het goede gewoon een mouseover gebruiken die bij onclick veranderd. Staat allemaal in de Dreamweaver help.

Zou ik eerst even doorspitten, lees ook even de W&G sticky-topics zodat je ziet dat we hier graag een duidelijke topic-titel willen en verwachten dat iemand eerst zelf een beetje zoekt.

Wat ook nog handig is, ga naar een site die dat ook heeft en bekijk de broncode.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.