Logitech MouseMan Wheel Optical & UT

Pagina: 1
Acties:

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:40
Ik heb een probleem met mijn muis & UT. Ik kan niet nauwkeurig bewegen, het gaat houterig. De crosshair een heel stuk ipv een paar pixels.
Ik draai Win2K SP2 DX8, met/zonder mouseware maakt geen verschil, heb vanalles met Win en UT muissettings gedaan, verschillende ondergronden voor de muis geprobeerd, directinput aan/uit...

Het is een Logitech MouseMan Wheel Optical USB, en ik heb er alleen last van in UT :?

(Ik heb de FS al geUd :))

Verwijderd

Probeer eens een andere muis aan te sluiten, kijken of het probleem er dan nog is.

Als het probleem er dan nog is ligt het aan de instellingen van UT zelf.

Kan ook zijn dat je bij mouse-sensitivity van UT zelf moet gaan instellen.

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:37
Ik heb dezelfde muis maar nog niet met UT gespeeld. WEl met RTCW en dat gaat wel gewoon goed.

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Probeer hem eens op PS/2

Wil soms helpen, ik heb de muis ook en hij doet het op beide goed, maar je kan het altijd proberen natuurlijk :)

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:40
Ik heb em op PS/2 geprobeerd en een andere muis (MS IntelliMouse PS/2, bal) geprobeerd, zelfde probleem...

Ook heb ik de MouseMan geprobeerd op mijn andere bak (Win98) in UT, waar hij wel prima werkt...

Verwijderd

Ik heb nergens problemen mee ik draai winxp, misschien is er iets mis met je muis :?

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 09:56 schreef Peewee het volgende:
Probeer hem eens op PS/2

Wil soms helpen, ik heb de muis ook en hij doet het op beide goed, maar je kan het altijd proberen natuurlijk :)
Yep ;) mee eens!

Verwijderd

Staat Direct input in UT aan .. bij kopje options>input als ik het goed heb.

Mouse smoothing zou het ook kunnen zijn .. moet je maar effe mee klooien
Pagina: 1