this is football opstarten met dvd region x?!!?!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:38
ik heb een probleempje ik krijg de backup van het spel This is football niet opgestart! twee andere spellen doen het wel goed maar deze lukt me niet. ik doe het volgens deze beschrijving:

Hieronder vindt u diverse manieren om de NEO2.2 + Region X te gebruiken

PAL/JAP/USA PS2 backups :
- Plaats de Region X hardware in een memory card slot (1 of 2)- Plaats de Region X CD en druk 1x op reset- Wacht tot het menu verschijnt. - Druk de Eject toets.- Plaats PS2 backup (PAL/JAP/USA ... patchen niet nodig).- Druk wederom de Eject toets- Druk vervolgens op de start knop net voordat de lade dicht zit... - De backup zal opstarten.

Wat als PS2 backups nog niet opstarten :

Methode 1 (speciaal voor EA sports games)
- Plaats de Region X hardware in een memory card slot (1 of 2)- Plaats de Region X CD en zet de PS2 in standby (rode lampje brand)- Druk de reset knop in en hou deze ingedrukt.- U hoort de cd nu snel draaien...zodra de cd stopt met draaien laat u de reset knop los.- De lade zal na circa 2 seconden opengaan en u kunt de cd omwisselen voor de PS2 backup.- De lade sluit automatisch na 6 seconden.- Druk op de start knop.- De backup zal opstarten.

Methode 2 (wijkt net iets af van methode 1)
- Plaats de Region X hardware in een memory card slot (1 of 2)- Plaats de Region X CD en zet de PS2 in standby (rode lampje brand)- Druk de reset knop in en hou deze ingedrukt.- U hoort de cd nu snel draaien...zodra de cd stopt met draaien laat u de reset knop los.- De lade zal na circa 2 seconden opengaan en u kunt de cd omwisselen voor de PS2 backup.- druk de eject toets in VOOR DAT deze automatisch dichtgaat.- Druk op de start knop.- De backup zal opstarten.

de 2 mogelijkheden van wat als de backup niet wil opstarten kom ik niet echt uit!

moet je nu in het menu zijn van dvd region x en daar de reset loslaten, en dan cd er in en dan voordat ie dicht is op start drukken? zo als hjet beschreven is lukt het niet! wie weet een oplossing..... :'(