Toon posts:

Matrox G400 in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al andere drivers van de G400 geprobeerd... games gaaan zo rete traag in XP.. nou zat ik er aan te denken om Matrox drivers van win2000 te gebruiken ivm met nog geen drivers van XP.. iemand hier al ervaring mee??
en uh is het slim om alsnog dus die drivers er op te gooie...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand.....?? :-(

• xiphias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06 14:05

xiphias

goproblog.nl

Alleen doen als je op een reinstall zit te wachten. Hier pakte XP zijn eigen G400 drivers. Kan alleen geen dualhead gebruiken.

(¯`'·.¸ "Do you realy think that's a message you're reading?" ¸.·'´¯)

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders nog ervaring met XP een G400... wel vreemd dat de dualhead niet meer doet.. hoop dat ze snle met de XP drivers komen

Verwijderd

Matrox kennende zal het wel even duren :)

Kijk even op het forum van Matrox:

www.matrox.com/mga

Verwijderd

pffff lees!, de laatste drivers van Matrox zijn gewoon ook voor XP, inclusief dual head ennnnne niet al te snel voor games, maar dat is toch geen nieuws???? daar kocht je die kaart toch niet voor???

Verwijderd

De drivers (2000) doen het wel, maar zijn heel erg instabiel. Ik heb nog nooit een OS gehad dat zo vaak crasht (freezes en volledig wegtrekkende schermen) als Windows XP met een G400. Ik hoop dat de echte XP drivers (in progress volgens http://www.matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm) snel uitkomen.

Verwijderd

Precies,... die kaart is voor van alles bedoeld,... behalve games :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt dat het geen echte game kaart is... maar in win2000 ging het zeker 2x sneller... vandaaar ik dit dus klote drivers vind...
Pagina: 1