Toon posts:

2000 sites gewist.... foutje!

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Van NOS teletekst:

AMERSFOORT Planet Internet heeft per ongeluk de sites van 2.000 abonnees gewist, een kwart van alle particuliere sites van de internetprovider. Een fout in de software is de oorzaak.

ah joh! kan gebeuren toch!? :+

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:43

Kettrick

Rantmeister!

ff apeldoorn bellen lijkt me :P

Je mag toch hopen dat zo'n bedrijf zn backups goed in orde heeft. :?

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er waren dus geen backups.

Maar PI helpt de gebruikers met het uploaden van je backups...als je die hebt. >:)

Ik ben blij dat ik bij XS4ALL zit, die gasten doen niet zo dom. 8-)

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 14:51

Jap

No worries

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Lekker snugger van Planet... Nog erger voor de intelligente gebruikgers die GEEN 'origineel' op hun hd/cd/flop/etc. hebben staan!

O-)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

gehoord ja wat een dumbo's daar zeg |:(

Verwijderd

Op 50 na staan ze er allemaal weer op heb ik vernomen op tt.
Er bleek een scriptje te draaien die alles aan het wissen was, beetje slordig ja

Verwijderd

Mwoch, ik heb nu tenminste m'n volle 25Mb weer vrij om ongein naar te uploaden :)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op donderdag 11 oktober 2001 10:44 schreef wfzelle het volgende:
Er waren dus geen backups.

Maar PI helpt de gebruikers met het uploaden van je backups...als je die hebt. >:)

Ik ben blij dat ik bij XS4ALL zit, die gasten doen niet zo dom. 8-)
Wat bedoel je? Maken zij wel een backup (al was het 1x in de maand)? Zo ja, hoe weet je dat?
-

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.