.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Oh, das lekker op de tweaker manier, niet het probleem oplossen, maar niet meer laten zien
Verwijderd
Duh... hoe wou jij het oplossen dan, da's een fout aan de serverkant.Op donderdag 11 oktober 2001 08:38 schreef spoooky het volgende:
Oh, das lekker op de tweaker manier, niet het probleem oplossen, maar niet meer laten zien
Das mooi om te horen...Op donderdag 11 oktober 2001 09:27 schreef Courage het volgende:
Duh... hoe wou jij het oplossen dan, da's een fout aan de serverkant.
Niet waarOp donderdag 11 oktober 2001 09:27 schreef Courage het volgende:
[..]
Duh... hoe wou jij het oplossen dan, da's een fout aan de serverkant.
Das een JavaScript fout... en JS'jes worden toch echt clientside uitgevoerd. Met andere woorden, het ligt aan je browser.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Maar als er nou een fout in het JS bestandje staat (op de server)? Dan wordt clientside een fout bestand uitgevoerd omdat het bestand serverside ook verkeerd is
Ja en nee... ik heb met t.net namelijk nergens last van. Dus het is een fout die alleen optreedt bij IE6 ofzo?Op donderdag 11 oktober 2001 10:47 schreef oVRoM het volgende:
Maar als er nou een fout in het JS bestandje staat (op de server)? Dan wordt clientside een fout bestand uitgevoerd omdat het bestand serverside ook verkeerd is![]()
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
nee, gebeurd vlgns mij gewoon willekeurigOp donderdag 11 oktober 2001 11:38 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
Ja en nee... ik heb met t.net namelijk nergens last van. Dus het is een fout die alleen optreedt bij IE6 ofzo?
Die heb ik idd, via Tweak XP...Op donderdag 11 oktober 2001 15:35 schreef Pc123 het volgende:
Vast een ad-blocker, die geven altijd van die fouten
Dus nu zijn er 2 opties: of Tweak XP of andere IE versie...
Das niet slim om dat hier hardop te zeggenOp donderdag 11 oktober 2001 15:54 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Die heb ik idd, via Tweak XP...Ik post deze nu onder 98, en IE 5.5 ipv IE 6 van XP, en nu heb ik die melding niet.
Er is één optie die ik je zo wel kan vertellen:Op donderdag 11 oktober 2001 15:54 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Die heb ik idd, via Tweak XP...Ik post deze nu onder 98, en IE 5.5 ipv IE 6 van XP, en nu heb ik die melding niet.
Zet TweakXP maar uit, anders mag je gewoon niet meer surfen op onze site. Simpel he?
Nee serieus: zet die adblocker uit, het kost ons geld om de site te onderhouden etc. etc. het enige dat jij terugdoet is bannertjes laden, doe je dat niet, kost jij ons geld en dat willen we niet, dan zullen we je dus bannen... Het is hard, maar waar.
Bericht hierboven
Op donderdag 11 oktober 2001 16:01 schreef oVRoM het volgende:
Das niet slim om dat hier hardop te zeggen
Ik had je gewaarschuwdOp donderdag 11 oktober 2001 19:00 schreef Floris Diemel het volgende:
Er is één optie die ik je zo wel kan vertellen:
Zet TweakXP maar uit, anders mag je gewoon niet meer surfen op onze site. Simpel he?
Nee serieus: zet die adblocker uit, het kost ons geld om de site te onderhouden etc. etc. het enige dat jij terugdoet is bannertjes laden, doe je dat niet, kost jij ons geld en dat willen we niet, dan zullen we je dus bannen... Het is hard, maar waar.
Ik wil jullie best steunen, maar dat doe ik niet door de banner te zien, daarvoor moet ik er toch op klikken?Op donderdag 11 oktober 2001 19:00 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Er is één optie die ik je zo wel kan vertellen:
En daarbij, ik stuur tientallen mensen per maand naar Tweakers toe, nieuwe klanten voor jullie, heb jullie nieuwstracker en een link op mijn site staan... Ik doe best veel voor Tweakers hoor.
Wrong, veel banners zijn pay per view, dus als je kijkt krijgt t.net geld.Op donderdag 11 oktober 2001 22:16 schreef mbvisiontt het volgende:
Ik wil jullie best steunen, maar dat doe ik niet door de banner te zien, daarvoor moet ik er toch op klikken?
Tja, maar als al die 'nieuwe' klanten ook een ad-blocker hebben, kost het alleen maar geld.En daarbij, ik stuur tientallen mensen per maand naar Tweakers toe, nieuwe klanten voor jullie, heb jullie nieuwstracker en een link op mijn site staan... Ik doe best veel voor Tweakers hoor.
Pagina: 1