Ik wil ff mijn gelijk.....

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:32
Owkeej, een vriendin van mij verteld mij dat zij MSN 3.6 niet kon installeren omdat er een caseFan kapot was. Alle andere programma's kon ze wel installeren, even als oude versies van MSN.. Hier klopt iets niet, en ik wil ff mijn gelijk. Maar zij snapt het maar niet...

Quotje: en ff tussen door onze ventilator was tuk van de comp daarom wilde 3.6 er niet op van msn

Tuurlijk... :)

Kom op Mede-tweakers help mij eens...

• MTops
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

Wat heeft de koeling van de kast nou weer te maken met het installeren van 1 specifiek stukje software??? :? :?

Van mij krijg je gelijk...

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

vaag :?

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

Heb je daar hulp bij nodig? Als ik zeg dat m'n compu geen cd's meer leest omdat er een glas melk op m'n monitor staat dan ga je daar toch ook niet op in?

Verwijderd

ik denk dat zijn msn niet kon instaleren omdat haar casefan kapot was, yeh shure.

Je hebt gelijk, een caseFan kan er niet voor zorgen dat je alles kan instaleren behalve msn 3.6 of microsoft moet wel erg vreemd bezig zijn.

• AttiX
Ik bedoel maar.. Maar zij gelooft mij niet. Dus daarom zet ik het forum ff in.. Machtig wapen, of niet dan? >:)

Verwijderd

ik ben het helemaal met je vriendin eens! >:)

want mijn "kast ventilator" doet ut niet goed en toen wou mijn scanner ut niet meer doen... :(

en toen die fan het weer deed, deed mijn scanner het nog niet :(

en dat allemaal door die "kast ventilator" :P

natuurlijk heb jij glijk :)

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

rare vriendin ;)
weet wel wat een casefan is,maar niet dat het niks met het wel of niet werken van software te maken heeft? zeer onwaarschijnlijk! ik merk dat het :Z :Z :Z tijd is...

editje
laat op de avond tikfouten
einde editje

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 10:36
Ga even daarheen en trap haar hele kutcomputer in elkaar en vraag haar of ze msn nu wel geinstalleerd krijgt.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

moet dit niet in la :?

je hebt gelijk O-)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• AttiX
Dank U allen O gij mede tweakers..

Hier kon ze niet tegen op... :)

• Railgunner
  • Laatst online: 06-05 20:05
Op woensdag 10 oktober 2001 23:09 schreef lusch.com het volgende:
Als ik zeg dat m'n compu geen cd's meer leest omdat er een glas melk op m'n monitor staat dan ga je daar toch ook niet op in?
:D

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op woensdag 10 oktober 2001 23:16 schreef Goldme het volgende:
Ga even daarheen en trap haar hele kutcomputer in elkaar en vraag haar of ze msn nu wel geinstalleerd krijgt.
Met een beetje geluk issie nog overclocked ook. :D

Krankzinnige muziek vind je hier.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
IF casefanRPM = 0 THEN ABORT MSN36INSTALL

ROFL. |:(

• Neman
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Wat Microsoft allemaal wel niet doet om de software niet te laten lopen :o.

Verwijderd

I'm currently using the Messenger - Plus! Extension. I suggest you to try it at http://www.patchou.com/msgplus/msgplus.exe. Of course, this is a free software

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Aangezien er iets in de hardware is veranderd (casefan genokt) moet je je product activation opnieuw uitvoeren via Microsoft. :)

Of draait ze geen XP :P :+

Verwijderd

Misschien moet je je casefan ffies aanslingeren, je monitor ff uit en aan doen. Daarna ff een subwoofer test draaien. En misschien dat MSN t dan doet :?
Tja je weet t nooit met M$ produkten. Maar mooi excuus om t niet te gebruiken en lekker ICQ installeren >:)

• Goldme
  • Laatst online: 19-08 10:36
Misschien stoort de tv beneden op de computer. Laat haar die maar uitdoen en dan weer installeren.

Wasmachines brengen mijn computer ook vaak in de war, MSN kreeg ik er bijvoorbeeld niet op geinstalleerd omdat mijn overbuurman zijn wasmachinedeur open had staan.

Ik zou ook even kijken of het misschien ligt aan de bombardementen in afghanistan. die kunnen een computer echt over de rooie jagen.

Als laatste oorzaak kan ik kort zijn: het zou best wel eens el nino kunnen zijn!!!! (8>

Verwijderd

Heb je wel je totsti-apparaat uit gezet?!? >:)

Zinlose topic, antwoord lijkt me vrij duidelijk :z

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit is }:O }:O onzin! :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.