SWAT 3 v2.0 is uit!

Pagina: 1
Acties:

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
SWAT 3 v2.0 Patch & Add-Ons [4:15 PM EDT (Frans) October 10, 2001] - Post a Comment
As noted in this press release, the Tactical Game of the Year Edition of SWAT 3 is shipping to stores, and thus Sierra Studios has released the promised patch that upgrades existing games to version 2.0 as well, including new and updated missions, and other add-ons. The official SWAT 3 site now offers downloads of the 2.0 Update, the 10 Man Career Mission Update, a new mission titled Civil Unrest, the updated missions Whitman Airport 2.0, Abandoned 2.0, Library 2.0 and Post Office 2.0, new weapons (Tier One Pack and M79 Gas and Bang Launcher) and, for mod authors, the Sound Compression Utility, Scenario Editor and Mod HQ Document. Mirrors for some of these files are online at 10-David and 3D Gamers, while Nuclear Days For Gamers (in Australia) has mirrored all of them.

Alle downloads(Patch 2.0 + nieuwe 2.0 maps enz)
http://www.10-david.com/

Thy will see the light...

Verwijderd

N00b hier :P
qua games dan he :P
is swat voor Online? zo ja is het free of moet je het kopen?

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Swat 3 is niet gratis.
Ja je kan hem online doen.
Vooral met deze 2.0 patch waar heel veel swat3 fans voor hebben gewacht omdat deze 10 man games aankan. dus 5 vs 5.

Maps en player models zijn erg gedetaileerd (100x mooier dan cs)

Actie verloop een beetje traag,dus meer tactisch.

Single player is ook erg leuk.

Wat je nodig heb: Swat 3 elite edition.
Box shot: http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=20879

PICS dan weet je wat ik bedoel met 100x mooier dan counter-strike :
http://www.sierrastudios.com/games/swat3/screenshots/main.html

Thy will see the light...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Cool! Ga ik maar es downloaden die patch voor SWAT3! Lijkt me toch es leuk om via een LAN te spelen.. bij SWAT3 moet je echt tactisch spelen en gaat het niet om "frags".

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:02
Kan iemand ff een goede link geven waar ik die patch kan DLL van swat3 Patch 2.0 ..

want ik krijg er geen 1 tepakken ..
die het goed doet ...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

swat3.com ? sierra.com ? fileplanet.com? www.xboxworld.nl?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
gewoon bij fileplanet netjes op je beurt w88 doe ik nu :) .
Maaan dank jullie voor dit topic te openen, heb overmorgen lanaprty, en lijkt me zwaar goed idee! :)

Steam

• pica
*Schop*
Testresults willik zien >:) .

Steam

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Swat 3 vond ik altijd een errug vet spel,..maar jah geen multiplayer,..maar met v2.0 is dat dus wel mogelijk?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Dat was al langer mogelijk hoor.

Een tijd geleden was SWAT3: Elite Edition (o.i.d) gelanceerd door Sierra.. wat een geupgrade SWAT3 was met MP mogelijkheden. Je kon als orginele SWAT3 bezitter ook een patch downloaden, was iets van 50 MB meen ik.

Alleen het aantal players was niet zo groot en nog meer bugjes enzo. Vandaar nu een nieuwe patch die het mogelijk maakt om met 10 players (5v5) te spelen en meer features.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

kheb toen wel gezien dat ie uitkwam die elite edition maar wist niet dat ie multiplayer was,...VET,....

moet ik daar maar eens ff naar opzoek gaan,...

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Op vrijdag 12 oktober 2001 11:46 schreef tazzman het volgende:
Dat was al langer mogelijk hoor.

Een tijd geleden was SWAT3: Elite Edition (o.i.d) gelanceerd door Sierra.. wat een geupgrade SWAT3 was met MP mogelijkheden. Je kon als orginele SWAT3 bezitter ook een patch downloaden, was iets van 50 MB meen ik.

Alleen het aantal players was niet zo groot en nog meer bugjes enzo. Vandaar nu een nieuwe patch die het mogelijk maakt om met 10 players (5v5) te spelen en meer features.
btw ik kan die patch van 50MB niet vinden,....kun je die nog downloaden?

-edit-
oké langer kijken dan je neus lang is :)

gevonden,...als nog meer mensen hun swat3 versie willen upgraden naar elite edition:
http://www.sierra.com/demos/preview/1,1690,2669,00.html

dit is die 50MB versie waar tazzman het over had,..

• pica
Dus als ik de SWAT3 elite edition heb, hoef ik alleen de patch van 20,4 mb te downloaden?

Steam

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:02
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:59 schreef JeanLucPicard het volgende:
Dus als ik de SWAT3 elite edition heb, hoef ik alleen de patch van 20,4 mb te downloaden?
JA

En dan wel ff de GOTY Missions Updater er bij dll

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Ik heb die update ook binnen, maare hij wil niet installeren :?

Hij vraagt dan om een eerdere versie op zijn manier..maar ik heb 1.07 geinstalleerd. Wat kan dat probleem nou betekenen?

• pica
Ik vind multiplayer maar zwaar igor... die ventjes lopen dom, en het heeft compleet geen skillz nodig.

Steam

Pagina: 1