Hoi,
na het lezen van de faq. (ik kom niet veel in dit forum) leek het mij nie verboden de volgende vraag te plaatsen, mocht ik dit verkeerd hebben ingeschat => excuse moi.
Ik heb een beetje html ervaring ook een snifje php.
ik haat browser afhankelijke dingen !!! ik houd van universeel en werkend
Nu zoek ik een boek dan mij DHTML van 0 af aan gaat leren maar niet met een half boek vol dingen die helaas niet in netschaap werken of niet in ie!
Heeft iemand een tip voor een goed boek ??
(max Fl 150,-)
Een pdfje of (te downloaden) Html handleiding is goedkoper en dus zeker ook welkom !!! (ik heb dialup dus het moet een downloadbaar boek zijn !)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen !
Greetz XychiX
na het lezen van de faq. (ik kom niet veel in dit forum) leek het mij nie verboden de volgende vraag te plaatsen, mocht ik dit verkeerd hebben ingeschat => excuse moi.
Ik heb een beetje html ervaring ook een snifje php.
ik haat browser afhankelijke dingen !!! ik houd van universeel en werkend
Nu zoek ik een boek dan mij DHTML van 0 af aan gaat leren maar niet met een half boek vol dingen die helaas niet in netschaap werken of niet in ie!
Heeft iemand een tip voor een goed boek ??
(max Fl 150,-)
Een pdfje of (te downloaden) Html handleiding is goedkoper en dus zeker ook welkom !!! (ik heb dialup dus het moet een downloadbaar boek zijn !)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen !
Greetz XychiX
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Dhtml is Client side en gebruik je voor kewle effecten en functionele dingen, maar vooral dynamische interactie, en php is serverside, dat poept alleen maar code uit.