Printer > HP Laserjet 4 plus hoe en wat ?

Pagina: 1
Acties:

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Topicstarter
Ik krijg hier net een HP Laserjet 4 plus voor mijn neus gedumpt, heel leuk allemaal maar hoe configureer ik dat ding :?

Er zit geen handleiding bij of wat dan ook.

Ik heb hem maar gewoon aan het netwerk gehangen maar verder weet ik ook niet wat ik er mee aan moet, ik heb op de site van HP gekeken maar daar word ik ook niet veel wijzer...

Dus zijn er mensen met ervaring die weten hoe je die printer aan de praat krijgt :?

Verwijderd

Er zit blijkbaar dus een jetdirectkaart in. Daarvoor moet je hp jetadmin gebruiken, of de webjetadmin. De laatste vinnik :r

Met deze software kan je de printer in het netwerk zien, en configureren.

Verwijderd

Als er een jetdirect kaart inzit kan je hem ook in de printer zelf configgen, weet alleen niet meer hoe dat menu item heet, als hij via een extern jetdirect kastje zit moet je hem via jetadmin configgen.

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 22:24 schreef Fl3xx het volgende:
Als er een jetdirect kaart inzit kan je hem ook in de printer zelf configgen, ...
Tenzij het gelocked is, dan moet het ook via jetadmin.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 22:22 schreef sherlock het volgende:
Er zit blijkbaar dus een jetdirectkaart in. Daarvoor moet je hp jetadmin gebruiken, of de webjetadmin. De laatste vinnik :r

Met deze software kan je de printer in het netwerk zien, en configureren.
Ik heb verder geen software bij de printer gekregen heb net wel de drivers voor de printer gedownload maar daar kan ik verder ook weinig mee...

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Update:

Ik heb inmiddels de printer een IP en een Subnet kunnen geven, maar verder doet ie weinig...

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

Op woensdag 10 oktober 2001 22:17 schreef Pizzaman het volgende:
Ik krijg hier net een HP Laserjet 4 plus voor mijn neus gedumpt, heel leuk allemaal maar hoe configureer ik dat ding :?

Er zit geen handleiding bij of wat dan ook.

Ik heb hem maar gewoon aan het netwerk gehangen maar verder weet ik ook niet wat ik er mee aan moet, ik heb op de site van HP gekeken maar daar word ik ook niet veel wijzer...

Dus zijn er mensen met ervaring die weten hoe je die printer aan de praat krijgt :?
ik heb ook een hp laserjet 4p (plus)
heb allus uitgevogelt met dat ding (geen handleiding
icq maar ff 54047503

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Je kunt trouwens ook die jetdirect configureren via telnet..
En als het goed is zit er ook een seriele poort op.. Dan kun je via een nulmodem-kabel en een terminal-programma het ding configgen..

En verder heeft zo'n printer natuurlijk altijd een paralelle poort.. Dus die kun je ook gewoon gebruiken om de printer zelf te testen ;)
Pagina: 1