Quake3 Arena & refresh rates

Pagina: 1
Acties:

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04
Misschien dat iemand me hier kan helpen?
Ik speel graag Q3A, maar waarom staat de game in ELKE res in 60 Hz? Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Thx

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:04

freshy98

Atari

Zorg dat je alle resoluties en bijhorende kleur dieptes (in ieder geval 16, 24 en 32bit) afgestemd hebt met de refresh rate. de refresh rate kun je normaal gesproken aanpassen door in geavanceerd op display (geloof ik) te klikken en dan er een te kiezen..daarna zo het ok moeten zijn.

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Quake 3 gaat bij mij altijd opp de hoogste resolutie die mijn monitor kan.... wat je kan proberen (nieuwe) drivers voor je monitor en je videokaart instaleren..

Verwijderd

/r_displayrefresh x (where x = refresh rate wanted)
/vidrestart

werkt goed voor q3.

als je al je opengl(aangenomen dat je een nvidia chip heb) spellen hoger dan 60 wilt laten draaien moet je de inf file van de driver openen in notepad. Daaro staan voor elk type kaart en voor elke resolutie de refresh rates. Zoek je eigen video kaart op en vervang de refresh rates die je niet wilt door spaties. Installeer nu je drv op nieuw en voila.

Werkte bij mij tenminste

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Ik heb dit probleem alleen in Age of Empires 2, heb wel elke resolutie op 85hz gezet maar nog steeds...iemand?

Flickr | Lego collectie