Ik ben van plan zeer binnenkort een 17 inch TFT te gaan kopen. Nu zag ik ergens bovenstaand scherm. Vooral het uiterlijk sprak mij zeer aan, evenals de vele aansluitmogelijkheden en de glasplaat voor het scherm. Heeft iemand hier ervaring met Neovo schermen in het algemeen en de X-174 in het bijzonder?
Verwijderd
Ik verkoop ze vaak zat
Ze zien er erg GEIL uit 
Het valt mij op dat ze zeer geliefd zijn bij het publiek ook al zijn ze wat duurder dan andere TFT schermen die wij hebben
Qua kwaliteit zijn ze heerlijk
Mooi zwart 
Maar ja mijn IIYAMA VISION MASTER PRO 510 OWNZ
S-174x met 3 jaar onsite garantie kost volgens mij zo rond de 2800
Prachtig ding vorige week nog twee verkocht en geen dooie pixel kunnen zien 
MeKnowHow vindt het prachtig om zulke mooie dingen te mogen testen
Het valt mij op dat ze zeer geliefd zijn bij het publiek ook al zijn ze wat duurder dan andere TFT schermen die wij hebben
Qua kwaliteit zijn ze heerlijk
S-174x met 3 jaar onsite garantie kost volgens mij zo rond de 2800
Verwijderd
heb een tijdje gewerkt met de 15" versie van neovo. Niks op aan te merken , behalve dat ik de DVI aansluiting miste.
Mocht je beslissen om zown moni te kopen zorg er dan voor dat je hem eerst in de shop mag testen. mijn eerste had nl last van pixel uitval.
Mocht je beslissen om zown moni te kopen zorg er dan voor dat je hem eerst in de shop mag testen. mijn eerste had nl last van pixel uitval.
Maken die lui eigenlijk hun eigen diplays of kopen ze die ergens anders?
Verwijderd
Hahaha, meneer de verkoperOp woensdag 10 oktober 2001 21:25 schreef MeKnowHow het volgende:
Ik verkoop ze vaak zatZe zien er erg GEIL uit
Qua kwaliteit zijn ze heerlijkMooi zwart
S-174x met 3 jaar onsite garantie kost volgens mij zo rond de 2800Prachtig ding vorige week nog twee verkocht en geen dooie pixel kunnen zien
Verwijderd
AAAAAAARG, nog meer schermen die nog niet in m'n overzicht staanOp donderdag 11 oktober 2001 09:22 schreef video-editing.nl het volgende:
En hier nog meer Neovo
www.video-editing.nl
Pagina: 1