Neovo X-174

Pagina: 1
Acties:

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16
Ik ben van plan zeer binnenkort een 17 inch TFT te gaan kopen. Nu zag ik ergens bovenstaand scherm. Vooral het uiterlijk sprak mij zeer aan, evenals de vele aansluitmogelijkheden en de glasplaat voor het scherm. Heeft iemand hier ervaring met Neovo schermen in het algemeen en de X-174 in het bijzonder?

Verwijderd

Ik verkoop ze vaak zat :) Ze zien er erg GEIL uit :P
Het valt mij op dat ze zeer geliefd zijn bij het publiek ook al zijn ze wat duurder dan andere TFT schermen die wij hebben :)

Qua kwaliteit zijn ze heerlijk :) Mooi zwart :Y)

Maar ja mijn IIYAMA VISION MASTER PRO 510 OWNZ 8-)

S-174x met 3 jaar onsite garantie kost volgens mij zo rond de 2800 :9~ Prachtig ding vorige week nog twee verkocht en geen dooie pixel kunnen zien :)

MeKnowHow vindt het prachtig om zulke mooie dingen te mogen testen :)

Verwijderd

heb een tijdje gewerkt met de 15" versie van neovo. Niks op aan te merken , behalve dat ik de DVI aansluiting miste.

Mocht je beslissen om zown moni te kopen zorg er dan voor dat je hem eerst in de shop mag testen. mijn eerste had nl last van pixel uitval.

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16
Maken die lui eigenlijk hun eigen diplays of kopen ze die ergens anders?

Verwijderd

Hier is NEOVO website voor je :)

http://www.agneovo.nl

Verwijderd

Op woensdag 10 oktober 2001 21:25 schreef MeKnowHow het volgende:
Ik verkoop ze vaak zat :) Ze zien er erg GEIL uit :P
Het valt mij op dat ze zeer geliefd zijn bij het publiek ook al zijn ze wat duurder dan andere TFT schermen die wij hebben :)

Qua kwaliteit zijn ze heerlijk :) Mooi zwart :Y)

Maar ja mijn IIYAMA VISION MASTER PRO 510 OWNZ 8-)

S-174x met 3 jaar onsite garantie kost volgens mij zo rond de 2800 :9~ Prachtig ding vorige week nog twee verkocht en geen dooie pixel kunnen zien :)

MeKnowHow vindt het prachtig om zulke mooie dingen te mogen testen :)
Hahaha, meneer de verkoper :P :P :P :P :P

Verwijderd

En hier nog meer Neovo

www.video-editing.nl

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 09:22 schreef video-editing.nl het volgende:
En hier nog meer Neovo

www.video-editing.nl
AAAAAAARG, nog meer schermen die nog niet in m'n overzicht staan |:( Vandaag dan maar eens toevoegen :)
Pagina: 1