HP scanjet 5200

Pagina: 1
Acties:

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:00
Mijn scanner wordt niet meer herkent door windows 98,2000,XP

hij deed het altijd prima, krijg nu steeds de melding dat hardware device niet geinstalleerd kan worden terwijl hij het altijd heeft gedaan???

Verwijderd

Wat heb je laatst nog veranderd?
Bios update of nog iets geinstalleerd?

Je kan in de bios kijken in welke mode de lpt poort staat? Je kan ook die hardware weggooien en opnieuw installeren, of zijn er nu conflicten op die lpt poort?

Verwijderd

Ik ben trouwens dringend op zoek naar de drivers voor die 5200, dus als iemand ze ergens online kan zetten: graag!

(Kom nou niet aan met driverguide.com enzo, want iedereen weet dat HP nogal lastig is met het verspreiden van drivers... :()

• Dracula
Scanner wordt nu standaart herkent door windows XP alleen de scan software die ik dan wel installeren (precision scan van HP) beweerd dat mijn scanner alleen op een LPT poort kan en niet op een USB poort. Snap er niks van heb al de upgrade voor Xp gedownload maar dat helpt niet.

• Dracula
Heb nu van me werk precisionscan pro 2.0 geinstalleerd die geleverd werd bij een HP 6300C en dat werkt perfect alles werkt nu weer zoals het hoort.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 00:04 schreef KIP het volgende:
Ik ben trouwens dringend op zoek naar de drivers voor die 5200, dus als iemand ze ergens online kan zetten: graag!

(Kom nou niet aan met driverguide.com enzo, want iedereen weet dat HP nogal lastig is met het verspreiden van drivers... :()
Ik heb de drivers anders wel zien bij driversguide!
http://www.driversguide.com
Pagina: 1