Sof

Pagina: 1
Acties:

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Heeft iemand een walktrough van sof voor mij?

Ik blijf maar steken in kosovo 2 wanneer de tank een stuk van de brug wegschiet en alle deuren gelocked zijn.

Please help me!!!

Verwijderd

Jah daar was ik ook vast gekomen :( Hoe ik het deed weet ik niet meer, maar ik was volgens mij naar beneden gegaan en daar weer een uurtje vastgezeten. Op een gegeven moment was er wel een doorgang waar ik verder kon.

Is verder simpel spel, gewoon lopen en je komt er wel, maar dit stukje was wel vaag.

• Crazyhorse
Weet iemand nog wel hoe hij er voorbij is gekomen? ;)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
als ik het goed heb moet je bij die brug waar er een stuk is afgeschoten rechts naar benede kijken daar zit een gat of uitsteksel waar je op moet springen (vlak naast die deur )hoop dat ik goed zit maar ik geloof het wel hoor :-)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Crazyhorse
THANX!!!!!!!!!!!!!!!!!

I love you all!!!!!!!!!!!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Weet iemand ook hoe ik online kan spelen met een (je weet wel versie) van SOF???

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Door een jeweetwel versie in een winkel te kopen en het nummertje daarvan gebruiken ;)

Verwijderd

op www.megagames.com staat een goeie patch.....moet je alleen even nagaan welke versie van SOF je hebt....

weet alleen niet of ie ook over het internet werkt? heb zelf kwaseema dus ben het maar niet gaan proberen

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De jeweetwel versie updaten is ook enorm jeweetwel ..
dat gaat dus voor geen meter !
Arg, dit zuigt Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Pagina: 1