hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Informatique: 9.50
Vind ik vrij laag. Maar ik koop daar niet onder de 50 gulden, anders is het voordeel weg.
Vind ik vrij laag. Maar ik koop daar niet onder de 50 gulden, anders is het voordeel weg.
They made me do it.
Informatique is inderdaad de laagste prijs die ik gevonden had ja.
Goede zaak trouwens! Perfecte service.
Goede zaak trouwens! Perfecte service.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Je kunt bij sommige winkels ook vantevoren het geld overmaken, dan gaan de rembourskosten er in elk geval al vanaf en hou je alleen maar de verzendkosten over (tientje tot 15 piek meestal). Maar helaas gaat dit vaak toch wel mis omdat het nu eenmaal niet de standaard methode is. En als je nooit iets krijgt of als hun zeggen dat ze het geld niet hebben gekregen mag jij weer fijn gaan bewijzen dat je het al betaald hebt.
Het beste is toch maar rembours imho, ondanks de kosten... enigste wat je nog kunt doen is zoveel mogelijk tegelijk kopen en in 1 pakket laten verzenden. Zo ga ik bijvoorbeeld een tubetje Arctic Silver ook echt niet los kopen, maar dan doe ik er gelijk wat vingerguards, fans, filters enzo bij. Gewoon een beetje sparen qua dingen die je wilt kopen en die dan allemaal tegelijk bestellen bij 1 zaak. Dan verdeel je de rembourskosten over de aankopen en haal je het er makkelijk weer uit met het voordeel van online kopen.
Het beste is toch maar rembours imho, ondanks de kosten... enigste wat je nog kunt doen is zoveel mogelijk tegelijk kopen en in 1 pakket laten verzenden. Zo ga ik bijvoorbeeld een tubetje Arctic Silver ook echt niet los kopen, maar dan doe ik er gelijk wat vingerguards, fans, filters enzo bij. Gewoon een beetje sparen qua dingen die je wilt kopen en die dan allemaal tegelijk bestellen bij 1 zaak. Dan verdeel je de rembourskosten over de aankopen en haal je het er makkelijk weer uit met het voordeel van online kopen.
Verwijderd
Er zijn wel shops op internet die helemaal of geen rembourskosten rekenen maar die zijn vaak weer wat duurder waardoor je er nog geen groot voordeel uithaalt.