vraag en aabbod alleen hardware?

Pagina: 1
Acties:

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:12

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hoi,

ik vroeg me af omdat ik een office xp pro pakket te koop heb of ik die bij vraag en aanbod kon plaatsen maar daar staat alleen maar hardware en geen software is daar bewust voor gekozen? zoja waarom?

Ik zou het doen!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Sja... ik weet niet precies hoe het zit, zeg er verder dus ook :X over ;).

Kwam enkel dit topic tegen.. [topic=195053/1/100]

Maar dat topic is ook een beetje dood -gelopen... misschien eens omhoog halen?.
Op dinsdag 31 juli 2001 10:38 schreef Moartn het volgende:

[..]

Meer adjes op t.net zijn niet nodig lijkt me. Het lijkt me alleen veel moeilijker te controleren dan hardware. Illegale software kan iedereen maken. Niet iedereen heeft de connecties dat hij aan partijen gestolen hardware gaat komen. Bovendien: volgens mij zal deze catagorie niet veel gebruikt gaan worden, omdat het publiek geheim is dat 95% van de tweakers voor software koopt in de winkel. Het enige wat je dus zult gaan zien is dat mensen software in de winkel kopen, een kopie maken voor zichzelf, en dan de legale versie weer verkopen.

Samenvattend: * Moartn is tegen software in V&A...
Edit1:
Owhja.... en indien er duidelijkheid is.. (misschien is die er al, maar weet er niet alles vanaf omdat ik niet echt een Tnet goeroe ben, wat betreft V&A ed.). is het misschien een idee om ergens ff neer te zetten wat precies de bedoeling van V&A is... en of er dus wel /geen software geplaatst kan worden.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57

creative8500

freedom.

Anders krijg je van die gasten die warez-cd's doorverkopen :o

Verwijderd

Er is alleen een uitzondering je mag je vriendin wel verkopen hier (8>

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 21:20 schreef Bulldog het volgende:
Sja... ik weet niet precies hoe het zit, zeg er verder dus ook :X over ;).

Kwam enkel dit topic tegen.. [topic=195053/1/100]

Maar dat topic is ook een beetje dood -gelopen... misschien eens omhoog halen?.
[..]

Edit1:
Owhja.... en indien er duidelijkheid is.. (misschien is die er al, maar weet er niet alles vanaf omdat ik niet echt een Tnet goeroe ben, wat betreft V&A ed.). is het misschien een idee om ergens ff neer te zetten wat precies de bedoeling van V&A is... en of er dus wel /geen software geplaatst kan worden.
dat lijkt me wel op zijn plaats iets meer duidelijkheid.

Ik zou het doen!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb wel *iets* gevonden... helemaal onderaan @ http://www.tweakers.net/aanbod.dsp :).
Disclaimer: gebruikmaking van deze dienst betekent dat je akkoord gaat met de Vraag & Aanbod Voorwaarden!
Daar staat wel het eea. maar al met al iets meer duidelijkheid zou opzich denk ik geen kwaad kunnen. Weet niet of er iemand is die specifiek over Vraag & Aanbod gaat ? :).

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Software hoort in principe niet thuis in V&A.

Er bestaat dan ook helemaal geen categorie software, dat zou een aardige hint moeten zijn ;)

Professioneel Hyves-weigeraar

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ja slimpy dat had ik ook gezien anders vroeg ik het niet :P

Ik zou het doen!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Software hoort niet in V&A thuis omdat het gewoon niet te controleren is of het allemaal wel legaal is. Met hardware is dat wat makkelijker te doen.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Pagina: 1