hoi, weet iemand hoe ik kan booten vanaf het netwerk? Wat moet die server draaien wil ik met mijn 3com 905c kaartje kunnen booten vanaf deze machine? werkt dit ook vanaf een linux pc?
zoek es wat documentatie over het bootp protocol en er is er nog een (tftp ofzo)
Kunt een bootdisk maken met netwerkdrivers voor DOS en daarmee verbinding maken met je netwerk, doe ik hier ook vaak...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Sorry hoor, maar is dit Advanced Networking ???? Lijkt mij dat zoiets in NT moet.
Als topicstarter daar dan meteen even in de FAQ had gekeken had hij een interresant topic gevonden.
Als topicstarter daar dan meteen even in de FAQ had gekeken had hij een interresant topic gevonden.
Mja, ik moet je gelijk gevenOp donderdag 11 oktober 2001 00:34 schreef RedRoon het volgende:
Sorry hoor, maar is dit Advanced Networking ???? Lijkt mij dat zoiets in NT moet.
Ik sluit het topic ook gelijk maar af, want de link daarin gegeven legt vrijwel alles uit.
Dit topic is gesloten.
![]()