Het beste gamersblad?!

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-02 22:29
Wat vinden jullie het beste gamersblad, lijkt me erg leuk om te weten.
Gezien objectiviteit, en hoe snel de games gereviewed worden, hoe dik, leuke rubrieks. enz. alles gewoon.

Persoonlijk twijfel ik tussen de Realgamer (net nieuw) en de PC zone. Ze hebben allebei veel leuke rubrieken buiten reviews en previews om. Zoals over Internet, Clans, Mods, Online only games, map editing, interviews met historische gamers/makers enz.

Ik vindt de Power Unlimited Kut, omdat het pure shit is over playstation en nintendo. kga voor de pc alleen. Bovendien is dit blad klote dun!!!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
PCgameplay, ze zijn misschien niet de snelst, maar hun reviews passen uitstekend bij mijn smaak, PCzone lees ik voor de gein erbij, RealGamer lees ik voor online en modnews, reviews niet echt, PU voor de lol erbij, 6 piek is geen geld :).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

PCGamePlay!

PCzone is wel zo'n popie jopie gelul. Dat is echt niet te lezen. PU is meer voor Console.

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
REALGAMER, big time
(en dat is niet omdat ik ervoor schrijf :P)

Slave of Thieves

Verwijderd

PC Gameplay en dan zonder concurrentie . Manier van schrijven staat mij wel aan . (Bels is koel) .

• DarkShadow
  • Laatst online: 17-02 22:29
Ik lees ook de meeste gamersbladen wel, de pc gameplay, beviel mij eerst zeer goed, maar ze bleven vaak wat achter op de rest. Nu hebben ze ook weer van die mod enz rubrieken, maar wel minder als bij RG en PC Zone, de PC Zone is inderdaad vaak wel een boel gelul, maar in de reviews valt het nog wel mee, vooral in de brievenbus en de fucking manual en het begin van reviews is het vaak een hoop gelul, af en toe wel leuk :)

Ik denk dat ik toch voor de Real Gamer ga, omdat dat iets serieuzer is, en ze hebben alles, wel iets dunner als de PC Zone, ik koop ze gewoon allebei.
:)

Verwijderd

<font face="arial" size="5" color=#3366FF
<marquee>PC GAMEPLAY</marquee>

Kwalitatief goede revieuws en die belgen hebben humor! Alleen zijn ze niet de snelste met revieuws :(.. maarja.. een goede revieuw neemt misschien wat meer tijd in beslag.

Zou best wel eens een potje tegen ze willen UT'en via het internet :)

• Nietzman
  • Laatst online: 20-02 08:38

Nietzman

Woei!

De PCzone benelux.... (IK WIL DE DVDZONE!)

en de PU zuigt :r

Verwijderd

Vroeger vond ik altijd de Engelse PC Zone het allerbeste.
Dat was ongeveer 3 jaar geleden, hun schrijfstyle was echt enorm goed.
Sinds 2 jaar ofzo zijn ze ,,soft'' gegaan en is heel dat blad doodgebloed.
De Engelse PC Format was vroeger btw ook erg goed.
Tegenwoordig heb je eigenlijk geen goede bladen meer.

De PCZone word wel HEEL opzichtig gesponsord door de publishers en daarom klopt van hun reviews niet echt veel.
Het commerciele druipt er vanaf bij dat blad. Zo kan je niet objectief zijn en daarom zuigt dat blad dan ook.

PCGameplay is best redelijk. Hun reviews zijn redelijk eerlijk, maar ook bij hun zie je soms dat het er smerig aan toe gaat met de reviews.
Voor de rest best leuk blad

Realgamer vind ik helemaal niks. Hun reviews zijn gewoon zo ontzettend slecht geschreven dat het om te huilen is. De features staan kriskras doorelkaar en er is absoluut geen enkele lijn te vinden in dat blad.
Snap niet dat Tweakers daarmee in zee is gegaan :(
Hun hadden ook een megablunder door dezelfde cover te gebruiken als de PCZone

PCGamer: Is ook wel redelijk, maar ook hier worden reviews betaald :(
De previews van dit blad zijn echter wel redelijk.

Mijn eigenlijke conclusie is dat al de bladen tegenwoordig niet te vertrouwen zijn. Ook zijn ze absoluut niet zo snel als de internetsites. Op Engelse sites als voodooextreme en firingsquad lees je alles wat je wilt over alle spellen en die zijn veel sneller als de bladen.
Voor Nederland sprekende mensen zijn er helaas niet zoveel goeie internetsite's
Je hebt gamers.nl, gamez.nl, gamesen.nl en nog een paar.

Waarom bladen KOPEN als je internet hebt :(

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:39
PcGameplay is in mijn ogen het beste Nederlandstalig gamesblad. Dat komt vooral door de lekkere schrijfstijl die PcGameplay heeft. Verder lees ik de RealGamer, een blad dat zeker veel in zich heeft maar nog moet groeien.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
pcgameplay echt wel!!! Ze hebben trouwens laatst uitleg gegeven waarom het lijkt alsof ze iets achter lopen. Er worden inderdaad vuile spelletjes gespeeld met die bladen. Volgens eigen zeggen doen ze daar niet aan mee.......Is een top blad naar mijn mening

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

PC Gameplay vind ik ook het beste... daarna PC Zone, en de rest lees ik niet (ik vind 2 wel genoeg :)).

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Ik ben zelf net abo geworden van PCZone want die roelt echt zwaar vet gafe reviews!

• Speedy
Nou, als ik al zie wat de cadeaus zijn ( allemaal EA stuff bijna ) gaat er bij mij al een belletje rinkelen. En een advertentie van een Hercules kaart een pagina na een uitstekend eindcijfer voor die zelfde kaart stinkt idd zwaar. Maar ja, een mens moet wat te lezen hebben.

Flickr | Lego collectie

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:57

Wildfire

Joy to the world!

IDtenT: Is het bij RealGamer nog net zo leuk als toen ik ervoor schreef?

Rex: RealGamer had niet dezelfde cover als de PC Zone, *zij* hadden dezelfde cover als RealGamer! Daarnaast kun je toch niet alle bladen afgaan om te vragen wat voor cover zij gaan doen...

Persoonlijk vind ik RealGamer het beste blad, en dat is niet omdat ik er voor heb gewerkt... maar omdat het gewoonweg zo is.

Oh ja, en dan nog iets: heel veel bladen hebben tegenwoordig meer plaatjes dan tekst. Gigantische screenshots van 2/3 A4tje en dan een paar regeltjes tekst. Noem je dat nog een review??? Wat een onzin zeg, zonde van je geld.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Brain: over die covers. Idd, je kan niet weten welke cover een bepaald blad gaat gebruiken die maand, maar dat maakt de uiteindelijke consument niks uit. Die constateerd dit en moet er vervolgens hard om lachen :)

Ik mis trouwens van jouw een redenering waarom je de Realgamer nou zo goed vindt.
Beetje goedkoop om te zeggen: Omdat het zo is

Over al de plaatjes met weinig txt.
Dat is misschien een punt wat ik vergeten was om te melden bij de PCZone, maar dat doen hun heel goed.
Lekker grote plaatjes met redelijk wat tekst erbij. Sommige plaatjes maken meer duidelijk dan 1000 woorden ;)
Dat is een goed punt van de PCZone, voor de rest is het een corrupt kutblad.

De Realgamer is weer het tegenovergestelde van de PcZone.
Kleine onduidelijke plaatjes met een lap tekst die inhoudelijk nergens op slaat.
En dan hebben we nog die Jeroen Geel (ofzo) die ongelofelijk op zichzelf lijkt te geilen als je zijn column leest.

Het enigste goede van de RG is hun aandacht van de verschillende mods.

Maar ik ben nog steeds van mening dat bladen absoluut geen meerwaarde tegenwoordig hebben als je ze vergelijkt met online gamingsite's.

Verwijderd

PCGAMEPLAY roeleert gewoon en ze zijn misschien niet de eerste met de reviews maar als hun het reviewen ligt het spel snel (week of wat) of het ligt al in de winkel bij somige bladen krijg je pas na 5 maanden het spel in handen nadat hun het al geriewed hebben. Blijkt het een preview versie te zijn.

Maar PCGAMEPLAY lag je je zelf ook heel vaak in een deuk die mensen weten wat schrijven is :)

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Idd: PC Gameplay. Om dezelfde redenen als hierboven, maar ook de Demo-cd. ALtijd leuk om te zien in welke spellen je toch niet meer moeite dan 1 level gaat steken...

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

PCgameplay, is het beste blad, soms zijn ze niet snel door omdat sommioge fabrikanten alleen hun product willen geven als het blad belooft er een goede score weg te zetten als reclame zeg maar en dat er dus niet volgens de test regels gewerkt wordt, ook is het blad van hoge kwalteid en mooi vormgegeven, er worden uitsluitend testen gedaan met goede versies en dus geen test shit zoals sommige bladen dat doen om er snel bij te zijn, ook is het wel kewl dat ze er voor een kleine meerprijs een demo cd geven met was strakke games, of patches etc..
mvg FFF

Verwijderd

Maverick -> als ZIJ het reviewen, niet als HUN het reviewen. Leer eens Nederlands, dat geldt voor heel veel Nederlanders. Vooral voor Johan Cruijf. Laat hem even op taalcursus gaan ofzo.

• Speedy
Man wat boeit het nou zo'n taal fout ( check de RealGamer maar is voor taalfouten Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif ), je spreekt toch ook niet vloeiend ABN of niet? Als het nou voor een solicitatie was alla, maar op een forum....

Flickr | Lego collectie

• xxxMaverick
mensen met maverick in hun naam hebben nou eenmaal moeite met nederlands....

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Ik ga voor RealGamer, is gewoon van alles en nog wat Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
Ook de lay-out is kewl Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
PU is nu inderdaad minder geworden, sommige dingen slaan nergens meer op Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif, maar ja .. ik ben al heeel lang lid, dus dat zou ook zo blijven Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
Verder koop ik PC Gameplay bijna altijd -> rededlijk dik + veel reviews Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
ik vind een game blad ook belangrijk dat ze soms hardware testen, zoals videokaarten Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

heb ik niet meer :P

Verwijderd

True thing speedy, maar hun ipv zij vind ik 1 van de irritantste taalfouten. En ik kreeg iets niet vooral elkaar en zocht een reden om de schelden.
Meestal is het dan Afbeeldingslocatie: http://www.respawn.onlinehome.de/gfx/smile/Instagib.gif maar ik zat op mijn werk Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Rex, je hebt nu dus een vriend van mij (Jeroen van Geel) zwaar beledigd! Ik zal het hem eens gaan doorgeven! Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif Maar even serieus: volgens mij begrijp jij Jeroen verkeerd. Je hebt toch wel door dat hij altijd met een niet-serieuze ondertoon schrijft??

Waarom ik RealGamer het beste vindt? Omdat de recensies door echte gamers worden geschreven. Het is een hecht team met hart voor de zaak, ze zetten zich 110% in voor RealGamer. Zeker Jeroen, die heeft namelijk bijna geen privé-leven meer over en stort zich helemaal op het blad.

Plus er is meer aandacht voor multiplaying. Dat wordt in veel bladen toch wel over het hoofd gezien of er is slechts marginaal aandacht voor. RG Gaat daar verder in, zeker met de aandacht voor mods enzo.

Ik vind het dus niet zo'n goed blad omdat ik ervoor gewerkt heb, maar vanwege bovenstaande argumenten...

• Cartman!
  • Niet online
Ik vind Real Gamer het best, alleen zitten er erg veel taalfouten en andere fouten in plaatjes en graffiekjes enzo, maar daar erger ik me niet aan.

• xxxMaverick
Brain> IK weet niet of je de pcgameplay leest, maar die besteden de laatste nummers veel aandacht aan mods en mulitplayer, jammer joh Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• Speedy
mmm dat valt best mee, veel te weinig nog, zeker in verhouding met RealGamer. Gaat wel de goede kant op, RG begint met online gaming stukjes, PCzone volgt, en nu ook PCGP.

Flickr | Lego collectie

• Helsie
  • Niet online
Als er in een blad taalfouten zitten, hoef ik het al meteen niet meer.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Wat betreft de taalfouten: dat vind ik nog steeds heel vreemd omdat er een team van controleurs bovenop zit. Maar dit probleem is er al sinds het begin en ik heb al er meerdere keren over geklaagd bij Jeroen van Geel zelf. Wil echter niet veel helpen blijkbaar... Maar het zal uiteindelijk wel goedkomen.

En de andere bladen gaan nu ook meer doen aan mods enzo. Hoe zou dat toch komen? Juist ja, RG is de trendsetter geweest.

Vergeet niet dat het team van RG geen professionele schrijvers zijn. Het zijn echte "huis-, tuin- en keuken" gamers. M.a.w., gewoon uit het dagelijks leven geplukt. Dus wat ze met RG presteren vind ik wel een pluim waard!

Verwijderd

Brain: Jeroen van Geel kwam gewoon zo over op mij, ook op de Drome, sorry kan ik niks aan doen. Sommige personen liggen je, sommigen niet Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Je zegt dat de schrijvers echte "huis-, tuin- en keuken" gamers zijn die dus absoluut geen brood hebben gegeten van een tekst schrijven, behalve op de middelbare school.

Als je je wilt profileren als een proffesioneel blad dan is het toch erg belangrijk dat je goede schrijvers hebt?
De ideeen van het blad kunnen nog zo trendsettend zijn, als ze verkeerd verwoord worden valt heel de RG als een kaartenhuis in elkaar. Komt daarbij nog het feit dat het idd stikt van de taalfouten.

Mag ik trouwens ook de reden weten waarom er gekozen is voor deze ,,strategie''?
Komt dat door het de beperkte oplage en dus daardoor beperkte budget, of is de uitgever niet 1 van de beste?

• markjuh
  • Laatst online: 16-11-2025
PC Gameplay RULES!!!!!! Beste games blad wat er is. Is tenminste eerlijk. Ook stuk overzichtlijker qua layout enzo. Niet zo chaotisch ingedeeld.

• Shade
  • Laatst online: 01-03-2025

Shade

GuRa

Echt zeker weten PCgameplay
Die gasten zijn gewoon lachen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/biggrin.gif

Verwijderd

PCGameplay absoluut.
Goed geschreven lange reviews met inhoud en leuke humor.
Dat ze wat langzamer zijn komt omdat zij ook pas een spel kunnen reviewen als het in de winkel ligt, wat mij wel vertrouwen geeft dat het er in de reviews eerlijk aan toe gaat...

Al die halfgare columpjes in andere bladen mis ik absoluut niet, omdat er meestal toch niets nuttigs in staat...

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Rex, je stelt nu vragen die ik eigenlijk niet kan beantwoorden - ik was een reviewer, geen redacteur ofzo... Als je echt geïnteresseerd bent, stuur dan een mailtje naar jeroen@realgamer.nl ofzo.

Je moet wel weten: de uitgever wou een nieuw games-magazine lanceren, en zocht daarvoor echte gamers. Aangezien de uitgever vond dat het team best wel aardige recensies schreef (destijds zat Jeroen en een gedeelte van het huidige team bij Jeroen's website GamesWeb.nl) werd dit team aangetrokken.

Wat wil je trouwens? Professionale schrijvers zijn nou eenmaal geen professionele gamers... Toch?

• Ceaser
  • Laatst online: 20-02 11:53
PcGameplay.

Die hadden vooral vroeger toen het blad slechts eens per 2 maanden uitkwam geweldige reviews.

Ik kan me nog steeds die Settlers 2 review herrinneren, die was echt goed

• xxxMaverick
Brian> gelul, een blad met zoveel fouten kan niet...... Pcgameplay heeft dat toch ook niet?

Verwijderd

Inderdaad die review lees ik nog af en toe om eens flink te lachen die was echt goed. Maar die van anno 1602 met kapitein Jimmy was ook zeer humor Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• Cartman!
  • Niet online
Real Gamer is er nog niet zo lang, vind het dus niet zo gek dat er nog wat fouten in zitten (en ik herken mezelf er ook in Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif Ze hebben leuke stukken over mods en hardware.
En ze hebben een erg mooi design (is ook belangrijk)

Verwijderd

Ik kan jullie laten weten dat er momenteel hard gewerkt wordt aan de verbetering van teksten in RealGamer Magazine. Hopelijk is het in het volgende nummer al een stuk beter, dus hou dat nummer in de gaten!

• xxxMaverick
tja, zal best......Maar ik blijf bij mijn lijfblad PCGAMEPLAY RULEZ! Ik ben vanaf het begin lid Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Verwijderd

maar 2 woorden: PC GAMEPLAY

Verwijderd

PC GamePlay, heb alle nummers sinds #7.

• TheDuke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
PC Gameplay beste blad
veruit...

alleen ze moeten geen hardware gaan reviewen want ze zijn zo enorm pro nvidea...
al 3 nummers lang elk nummer een andere geforce of geforce2 kaart gereviewed en over bruut goeie kaarten als de voodoo5 schrijven ze geen kut...
zwaar minpunt voor ze

maar nog steeds beter dan alle andere bladen

• Cartman!
  • Niet online
Real Gamer Rulez!

PU niet meer Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

• Ceaser
the duke: misschien komt dat omdat er 1 Voodoo 5 uit is (de 4 en de rest van 5 is nergens te vinden) tegen 10-20 van die Geforce's

• Ceaser
ben ff de kast ingedoken en heb mijn eerst gekochte pcgameplay nummer gevonden.
Net de review van A10 Silent Thunder gelezen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/yummie.gif, ook weer een prachtig staaltje kunst.

Zulke reviews ben ik nou nog nooit in een ander blad tegengekomen.

Verwijderd

Das die review waarin ze de belasting inspecteur gaan neerknallen maar dan blijkt de auto van de hoofdredacteur er zoveel op te lijken he Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• Ceaser
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/loveit.gif prachtig

Ik vind het alleen jammer dat ze tegenwoordig niet meer van zulke toffe reviews hebben. Verder bevalt mij de layout verandering van PcGameplay mij ook niet, veel te veel pczone achtig.

Maverick-X:
yep dat is em
een stukje uit de review
Het is een stralende lentedag en het gebrom van de motor dringt zachtjes door tot in de cabine. Ik zweef laag tussen de bergen met mijn A-10 Tank Killer. Onder mij zie ik een schilderachtig riviertje zijn weg zoeken tussen de bergen. Op de groene weiden graast een kudde schaapjes. Als ik al die prachtige natyyr zo onder me heen zie glijden, vergeet ik soms dat we op een missie zijn. Een beetje verstrooid neem ik nog een flinke slok van mijn tas koffis. 'DAAR RIJDT IE !!!!', buldert Bert Geysels vanuit de co-piloot zetel opeens in mijn oor. Van het verschieten geef ik de stuurknuppel een stevige duw voorwaarts, waardoor de A-10 een steile duik richting moeder aarde neemt. Ik zie de schaapjes onder ons uiteen stuiven en kan nog net op tijd de knuppel terugtrekken. Ik bezweer je: de wol van dat laatste schaap hang nog aan mijn landingsstel... "Bert, IDIOOT!!!, hebben ze je dan nooit geleerd dat het onverstandig is om de piloot van een bommenwerper te laten schrikken", roep ik. "Maar.., maar onze hoofdredacteur heeft zeer duidelijk gezegd dat we de wagen van die belastinginspecteur die vrijdag op ons kantoor was, moesten bombarderen", zegt Bert een beetje verontschuldigend. Die kerel verplaatst zich meestal met een zwarte A4, en daar rijdt er net eentje over die bergweg... Ik kijk even uit mijn raampje en zie inderdaad een zwarte wagen over de bergweg klimmen. Met een scherpe halve draai alinieer ik mijn A-10 met het voortrijdende doel. Het gezoem van de motoren verhoogt in toon wanneer ik de duikvlucht inzet. Aan een gewone wagen wil ik geen kostbare raket verspillen, dus besluit ik de klus met het machinegeweer te klaren. Net voor ik het vuur open begint de wagen wilde slingerbewegingen te maken. Mijn salvo mist zijn doel bijna, maar ik slaag er toch nog in om de motorkap van de limousine aan flarden te schieten. Die rijdt alvast nergens meer naar toe. Wanneer we aan onze tweede duikvlucht beginnen zie ik naast de auto een klein mannetje verwoed met zijn armen staan zwaaien en obscenen gebaren maken. Wanneer we iets dichter zijn genaderd, meen ik de typische baseball pet van onze hoofdredacteur te herkennen. Bert, dazt kan toch niet... het zal hem toch niet zijn zeker? Wanneer we rakelings langs de auto scheren wordt onze ergste angst bevestigd: een rood aangelopen hoofdredacteur staat vloekend en tierend op en neer te springen naast zijn nagelnieuwe diamantzwarte BMW 750. "Abort mission", roep ik met een schril stemmetje, terwijl ik snel mijn zonnebril opzet. Zou hij het weten dat wij het waren? Ik wissel een blik van verstandshouding met Bert en besluit het zekere voor het onzekere te nemen. "Mission Control, this is Big bear leader", zeg ik in mijn radio,"We are now setting course to timboektou".

• xxxMaverick
Heb je dat nou echt helemaal zitten overtypen?? Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

• Ceaser
Alleen de stukken die m'n scanner niet wou lezen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif

• Sidekick
  • Laatst online: 15-02 22:41
Realgamer Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Heb PCGP gelezen, was kewl.
Heb PC Zone gelezen, was kewl.
Heb Hoogspel gelezen, was minder kewl.
Heb Power Unlimited nooit willen aanraken Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Anyway.. Realgamer is mijn smaak.

Sidekick out..

• Cartman!
  • Niet online
PC Gayplay Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

Verwijderd

Ceaser dat komt omdat de Ancients veel minder reviews maken tegenwoordig en dat is jammer die vond ik net toch iets beter (alhoewel Madman ook zeer leuk is Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif) en ik vond de oude lay-out ook mooier dan de nieuwe.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
realgamer, en PCzone.

Oh, vergeet ik zowat PCgameplay. (zijn alleen beetje traag)

• Ceaser
Beirmans roelt ook

• Hoyden
  • Laatst online: 20-02 21:32
PC GAMEPLAY zonder twijfel.

• dgk
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

PCGP is mijn favo. en ik lees de PU omdat het zo goed koop is (ben toch al 8 jaar lid en heb geen zin om het op te zeggen).

• scim
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Maar ik heb hier de pc gameplay liggen en dat is zo'n code boekje en geen reviews en dergelijke, of heb ik dan de verkeerde hehe Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif.
Alvast bedankt

Verwijderd

Ja dat code boekje wat je hebt liggen is hun zomer special met alleen maar hints. Het echte blad zit wel vol reviews, previews, hints en nog meer zooi.

• scim
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Ok bedankt, zit wel veel mods voor HL UT en zo bij

Verwijderd

righten jullie je nou allemaal tegen mij als ik zeg dat ik pu lol vind?

• xxxMaverick
ja

• Demo
  • Laatst online: 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

RealGamer: schrijft veel over online/LAN
PC Zone: gewoon duidelijk
Power Unlimited: Roelende humor Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

PC Zone vind ik veel te commercieel.
PU: de humor is leuk als je < 16 jaar bent... Gewoon te puberaal, maar goed, dat is dan ook hun doelgroep...

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Tjeetje, doe hetzelfde als ik Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
Kooop alle Games bladen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
van PcZone tot PU Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
Overigens ik ben lid bij PU en RealGamer Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

heb ik niet meer :P

• xxxMaverick
Hamlet> sommige mensen hier zijn student als je het nog niet wist
Pagina: 1