Ik constateer dat de laatste maanden het gebruik van de
smiley nogal toeneemt. Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik deze smiley niet zo geschikt. Noem me een zeur of id maar ik zal het toch even proberen uit te leggen.
Na een discussie in een ander topic kwam naar voren dat de smiley er voor 2 redenen is:
1 als je zelf een stomme fout hebt gemaakt.
2 wanneer iemand anders een domme fout maakt.
Met punt 1 heb ik helemaal geen problemen.
Echter, punt 2 komt op mij over als een directe flame. Echt zoiets van: J*z*s kerel, wat ben jij dom. Dat je dit durft te vragen/zeggen.
In sommige gevallen kan ik mij daar best in vinden. Dan zijn de opmerkingen ook van het niveau waarvan je denkt: mwjah... Toch vind ik heel vaak dat het gebruik totaal overbodig is.
Wanneer je een willekeurige topic erbij pakt en iemand is het niet eens met een ander zijn mening wordt de
al gebruikt. Terwijl de
eigenlijk op mij overkomt als: T*ring hey wat ben jij een ontzettende sukkel.
Ik denk niet dat
iets positiefs bijdraagt aan een discussie en alleen maar negatief kan worden opgevat wat weer flames tot gevolg heeft.
Mijn voorstel is om de
te schrappen van GOT en een mooi plaatsje in de Hall of Fame te geven 
Wie is het hier mee eens en wie niet?
Na een discussie in een ander topic kwam naar voren dat de smiley er voor 2 redenen is:
1 als je zelf een stomme fout hebt gemaakt.
2 wanneer iemand anders een domme fout maakt.
Met punt 1 heb ik helemaal geen problemen.
Echter, punt 2 komt op mij over als een directe flame. Echt zoiets van: J*z*s kerel, wat ben jij dom. Dat je dit durft te vragen/zeggen.
In sommige gevallen kan ik mij daar best in vinden. Dan zijn de opmerkingen ook van het niveau waarvan je denkt: mwjah... Toch vind ik heel vaak dat het gebruik totaal overbodig is.
Wanneer je een willekeurige topic erbij pakt en iemand is het niet eens met een ander zijn mening wordt de
Ik denk niet dat
Mijn voorstel is om de
Wie is het hier mee eens en wie niet?