Welke GSM kan je het best kopen in het topsegment?
(Geen Smartphone, want die neem je niet makkelijk mee)
(Geen Smartphone, want die neem je niet makkelijk mee)
geen siemens dus!!!Op woensdag 10 oktober 2001 20:59 schreef mafiasven het volgende:
nieuwere siemens modellen als die onder topsegment vallen
waarom geen siemens?????Op woensdag 10 oktober 2001 22:02 schreef harryslinger het volgende:
[..]
geen siemens dus!!!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
ik vindt siemens echt zwaar zwaar zwaaaar KUT!!!!!!Op woensdag 10 oktober 2001 22:05 schreef lester het volgende:
[..]
waarom geen siemens?????
Verwijderd
vertel redenenOp donderdag 11 oktober 2001 00:43 schreef harryslinger het volgende:
[..]
ik vindt siemens echt zwaar zwaar zwaaaar KUT!!!!!!
BVD MVG VDL
Hé sven, die discussie hebben wij twee toch al es gehad met hem? Remember?Op donderdag 11 oktober 2001 08:43 schreef mafiasven het volgende:
[..]
vertel redenen
.... Ik weet het ook niet
precies die discussie hebben we al gehad en als je toen verder in het topic had gekeken werden mijn bevindingen ook door andere mensen bevestigdOp donderdag 11 oktober 2001 09:55 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Hé sven, die discussie hebben wij twee toch al es gehad met hem? Remember?Hij had toen geen enkel fatsoenlijk argument, dus niet op letten zou ik zeggen.
Bennie gek, ben een koe!
Dat heb ik ook gezien ja, lekker toch? (ik heb dat ding nog moeten kopen voor 1400 ballenOp donderdag 11 oktober 2001 11:53 schreef ederooij het volgende:
die ericsson r380s is echt belachelijk goedkoop geworden. Je kan hem nu bij www.yourproductinmind.nl bestellen voor 525 guldens.
Verwijderd
ow was hij datOp donderdag 11 oktober 2001 09:55 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Hé sven, die discussie hebben wij twee toch al es gehad met hem? Remember?Hij had toen geen enkel fatsoenlijk argument, dus niet op letten zou ik zeggen.
Verwijderd
telfort is nog steeds niet optimaal...Op donderdag 11 oktober 2001 20:30 schreef Serious Devil het volgende:
mijn zusje heeft een siemens m35i.
De menu besturing vind ik klote, en hij ruist verschrikkelijk, of kan dat aan telfort liggen.......
|:(|:(|:(|:(|:(|:(Op vrijdag 12 oktober 2001 00:32 schreef Xanandu het volgende:
Siemens rulezen het nokia menu is voor senioren
De Nokia 6310 in een notendop:Op donderdag 11 oktober 2001 09:57 schreef Procyon for life het volgende:
Tegenhanger van Nokia:
Nokia 6310
Groter
Zwaarder
Mooier
geen GPRS
minder land standby
verder hetzelfde
Verwijderd
misschien een serieuze reactie mag wel hoorOp vrijdag 12 oktober 2001 01:00 schreef harryslinger het volgende:
[..]
|:(|:(|:(|:(|:(|:(