Maakt het nog veel uit wat voor dvdspeler ik koop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn verjaardag mag ik nog steeds een dvdspeler uitzoeken. (max 300 gulden) zouden jullie weten welke ik moet kopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het budget staat er. OK. Nu nog een vraagje. Wil je hem in de huiskamer gebruiken of in de computer-kamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:08

markvt

Peppi Cola

voor in de pc ?
lite on DVD speler, die heb ik ook is alleen soms wat luidruchtig..

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor in de pc, en eigenlijk allen voor pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Neem geen Samsung, daar heb ik veel problemen mee gehad.
Ik heb nu een Pioneer en die werkt prima. Hij is snel, leest alle CD's.
Hij is wel behoorlijk luidruchtig wanneer hij opspint.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 12-09 12:08

markvt

Peppi Cola

ik heb zelf zoals ik al zei de lite on 12X dvd speler, was toen een hele goede, maar volgens mij zijn er nu ook 16x die binnen je budget vallen, dus een echt goed advies ken ik je nie geven.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik heb een Aopen... Iedereen zegt dat het slecht is en stottert, maar dat heb ik helemaal niet. Ik heb voor een 16 speed 229 betaald, in een dure winkel, dus duur zijn ze ook niet, in een normale winkel dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok thx, ik ga ff rond sjekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als ik een goeie stille wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
De pioneer 106s is goed.

zodra ie weer leverbaar is neem ik Žm

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 systemen:

1) Eigen workstation: AMD TBIRD 1.0G, Asus A7V-E, 640mb SDRAM, Asus V7700 GeForce2 GTS Deluxe, SB Audigy Platinum Ex en een CTX 10x DVD drive. [os:winxp]

2) Lame Compaq Pressario: Pentium 2 400Mhz, 64mb SDRAM, Compaq bord, ATI Rage II met tv-out, SoundMax audio (alle lame compaq zut dus) en een Hitachi GD-2500 8x DVD drive. [os:win98]

Met m'n eigen CTX dvd-drive heb ik doorgaans weinig problemen. Hij hapt alle regios. De enige dingen die ik af en toe heb is wat retry-errors bij het lezen. Meestal zijn die op te lossen door even de lade open en dicht te doen van de drive.

Echter, bij Crouching Tiger Hidden Dragon bugt het ding als de neten. Power DVD claimt zelfs dat het om een 'beveiliging' gaat 'om afspelen te voorkomen'. WinDVD hapert alleen. Als ik echter dat schijfje in de Compaq/Hitachi GD-2500 stop, dan werkt het ding perfect en probleemloos met zowel PowerDVD als WinDVD (zelfde versies).

Dus er zijn denk ik toch wel wat verschillen onderling tussen de drives. Nu was die CTX een cheap-ass dvd drive (150 piek, ongeveer een jaar geleden), dus het ligt er maar net aan of je geld wil neertellen voor kwaliteit. Ik geloof dat je voor 300 piek best wel een dolle dvd drive kunt aanschaffen.
Pagina: 1