Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Half-life CD-key vraagje nr 12023 maar dit keer legaal (toch?)

Pagina: 1
Acties:

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Ok, ik heb dus laatst voor 40 piek Half-life gekocht (ja.. iedereen zegt dat CS ruled dus dat moest ik toch ff weten)..
Dus lekker geinstalled etc etc, gespeeld en alles ging redelijk (ok mijn pc trrekt CS maar NET... maar das bijzaak want ik krijg toch bijna een nieuwe)..
NOu is mijn vraag, kan ik zometeen op mijn toekomstig thuisnetwerk 2x halflife zetten (met dezelfde cd-key duh) en dan toch spelen of niet? Mag het wel of is dit ook illegaal?
Ik bedoel er is niks leuke om thuis met een vriend te zitten en dan tegelijk te spelen op internet.

Kan het en mag het niet of kan het niet en mag het niet of kan het en mag het ;)?
Ik weet niet wat die cd-key precies inhoudt. Ik kan me voorstellen dat die cd-key ervoor zorgt dat je niet met 2 dezelfde keys teglijk kan spelen...

Wie helpt me?

DISCLAIMER: Het is niet mijn bedoeling de ali illegali uit te hangen. Ik bedoel mijn vraag eerlijk en serieus. Als dit echt valt onder illegale shit mag ie op slot en dan spijt het me.

Verwijderd

Je kunt wel gewoon lannen met een cd-key maar je kunt niet met dezelfde code op internet daar hadden wij ook veel problemen mee oplossing allemaal een versie gekocht.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Hmmm das jammer....
Nou ja dan kan ik dus alleen maar in mijn eentje spelen op internet ;)...
Ennuh het maakt toch niks uit als ik dezelfde key gebruik op beide pcs en dan maar 1 pc tegelijk gebruik (je kent het wel.. mamas willen erbij enzo.. moet jij verhuizen naar de andere pc)..

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

dat ligt eraan
als je NAT gebruikt op je thui snetwerk kan je best met 2 keys o pinet zitten
soms slikt ie dat
maar ik zou gewoon ff een 2e exemplaar laten kopen door een maat van je, dan weet je altijd dat je goed zit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Nee het maakt niks uit als je op een gegeven moment switch van computer zolang die ander niet meer op internet zit met half-life.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:59
Bij mij thuis loopt het perfect, mar je kan inderdaad niet tegelijk op internet. Dus ik zou hem niet aan vrienden geven want dat is echt irritant.

Je can natuurlijk je vriend vragen of hij even een andere cd-key gebruikt bij het installeren. Zie astalavista ofzo, of zoek even gewoon met alta vista.

Beste oplossing. Leen de game niet uit en vraag vriend zelf een te kopen!!!

Ga trouwens door met CS, kunnen we samen een clan oprichten :)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Darkshadow.. hoe ik illegaal moet zijn WEET ik... maar CS is te goed om illegaal te zijn...
Vandaar mijn vraag....

Adjes.. plz mag deze topic ondanks dit illegale linkje blijven bestaan? Thx..

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:59
dat dacht ik al wel dat dit niet de beste tip was. kben zelf trouwens ook erg voor legaal. Ik koop tegenwoordig minder spellen, maar legaal. Nooit last van problemen met patches of kut twilights met games zonder sound. Maar veel hebben het er niet voor over.

Ik heb trouwens dat Half-Life generation pack gekocht, werkt perfect op mijn netwerkje. Cs haal je gewoon van een Pc Zone of Real gamer cd af plus de patches voor Half-Life.

De enige legale oplossing voor met z'n tweeen op het internet is nog een exemplaar te kopen, maar dat had je wel door ondertussen denk ik :)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ok.. nou ja.. dan kan ik dus niet tegelijk op internet gamen met een vriend (voor thuis vindt ik dat kunnen..). Maar ik kan iig wel doorgaan met gamen als mijn mama een pc komt claimen.... (ja Koen,, nou oprotten,, ik wil die snelle hebben :))

Thx mensen :)

Verwijderd

Al zitten die 2 PCz met 1 IP dan kan dat wel. Je kan dan 2 keer met de zelfde key op verschillenden PCz op het i-net gamen(op zelfde server dan wel geloof ik).

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 16:25

Rashann

Zoek de hond...

En anders kan je ook nog via de HalfLife KeyChanger die iemand hier op GoT ooit had (moet je ff in spielerij zoeken op mijn nick, dan vindt je het wel) gebruiken, en dan 1 PC op de East en 1 PC op de West server zetten, dat werkt ook...

Maar dan doen we hier dus niet, (zie reply van Maverick) ik gebruik het alleen als ie crashed, dan hoef je niet op WON te wachten -> gewoon wisselen van server :)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Kijk hier eens, misschien werkt dat.
Hardtware.de has posted version 0.5 of their Half-Life Proxy, with this utility you can use two computers in your network to play Half-Life over one internet connection.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:25
Die Halflife CDkey changer (damn, ik moet toch eens andere namen voor mijn software bedenken Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif ) is hier te vinden.

Ik vind overigens 1 doos per huishouden trouwens genoeg en daarom geen punt om met 1 key te CS'en. Je hebt immers zelfde IP.
Pagina: 1